FBピクセル

オーストラリアの学生がテスラSを超える電気自動車を製作

Sunswift eVe は、オーストラリアの学生によって完全に開発された電気自動車の名前であり、1 回のバッテリー充電での電気自動車の最高平均速度の新世界記録を樹立しました。この記録は文字通り、有名なイーロン・マスクと彼のテスラSの手から引き裂かれたものです。

Če vozilo stoji na močnem soncu za osem ur, se fotovoltaični sistem napolne dovolj za dve uri vožnje.
Če vozilo stoji na močnem soncu za osem ur, se fotovoltaični sistem napolne dovolj za dve uri vožnje.

EVe je za doseg rekorda prepotoval 500キロ (ali 310 milj) s povprečno hitrostjo skoraj 100km/h – 60 milj na uro. S tem pa so avstralski študentje dobesedno “posekali” sedaj že bivši rekord tesle S, ki je dosegla povprečno hitrost 45 milj na uro in dokazali, da imajo tudi električna vozila lahko znaten doseg.

Sunswift eVe potrebuje navadno vtičnico in osem ur da ponovno polno napolni baterije, na industrijski vtičnici pa se cikel polnjenja skrajša na 5 ur.

Posebnost eVe vozila predstavljajo sočni paneli, ki so postavljeni na večji del karoserije vozila, ki je iz enega kosa in izdelan iz karbonskih vlaken. Med preizkusom v katerem so tako očitno porazili Teslo pa omenjenih sončnih panelov niso uporabljali, saj so želeli popolnoma enake “igralne” pogoje. Sunswift eVe je peta generacija teg amodela, ki je plod dela in razvoja študentov iz Avstralskega Novega Južnega Walesa, prva generacija pa datira v daljno leto 1996. Pri tej univerzi pa so odgovorni tudi za razvoj legendarnega vozila Ivy, s katerim so leta 2011 podrli rekord za najhitrejše vozilo na sončni pogon.

続きを読む: Saleen foursixteen – これまでで最も強力でありながら環境に優しいテスラ

Jeziček na tehtnici ob postavitvi eVe nanj, pokaže dobrih 317 kilogramov in je zmožen prepeljati dve odrasli osebi. Zanimivo dejstvo pri teži pa je de celotni eVe tehta manj, kolikor pri tesli S naprimer tehta celoten sklop baterij. Zanimivo bi bilo videti, kaj bi Elon Musk imel za povedati na to.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。