Leto 2015 nam bo prineslo veliko avtomobilističnih novosti, zato smo pobrskali po arhivih zadnjih mesecev ter vam pripravili informativno anketo z namenom, da bi ugotovili katera avtomobilska novost, ki smo jo napovedali ali že preizkusili, vas najbolj mika, oziroma najbolj navdušuje v letu 2015. Vse avtomobilistične novosti v anketi smo tudi poprej predstavili v posameznih člankih o vsakem modelu, ki jih lahko preberete na povezavah, oziroma na opisih posameznih avtomobilskih modelov pod anketo. Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in vam želimo varno vožnjo.
Leto 2015 je v avtomobilistični industriji vsekakor izjemno pestro, kar je napovedoval že zaključek leta 2014, ko so avtomobilistične novosti sledile ena drugi. Nekatere avto novosti, ki so na slovenske ceste že zapeljale uradno smo uspleli preizkusiti že v preteklem letu, nekatere pa vsekakor še bomo, a smo prve vtise vseeno zbirali preko spleta in vas obveščali o novostih. V spodnjem pregledu so torej novosti, ki prihajajo ali pa so ravnokar zapeljale na slovenske ceste. Za vaš glas v priloženi anketi se vam zahvaljujemo.
[合計投票 ID=138905]
Preberite opise in si oglejte posamezne modele iz ankete tudi v priloženih galerijah.
Renault Zoe – 2015
Renault ZOE
Renault ZOE
Renault ZOE
Renault ZOE
Sprednji del vozila je oblikovan izredno futuristično, vključno s polno masko in samosvoje oblikovanimi LED lučmi ter moderno zasnovanim in napihnjenim odbijačem.
Renault ZOE
Renault ZOE
ZOE kjerkoli se pojavi požanje veliko pozornosti mimoidočih, zna pa koga zmotiti njegova neslišnost, saj boste primorani kakšnega kolesarja s hupo opozoriti, da se vam umakne, za kar se vam zna ta zahvaliti tudi s kakšno “pikro”.
Renault ZOE
Renault ZOE
Notranjost nadaljuje futuristično zasnovo začeto pri zunanji podobi, obenem pa deluje (občutno) bolj elegantno in prestižno kot večina Renaultovih modelov.
Renault ZOE
Reanulat ZOE bi lahko v naslednje pol leta pri nas naredil pravo majhno električno revolucijo, saj za okoli 15 evrskih tisočakov ponuja električno mobilnost in v segmentu rekordnih 210 km dosega, ob tem pa je potrebno le kot v primeru nakupa mobilnika pri mobilnih operaterjih mesečno doplačevati še 79 evrov za najem baterij. (もっと)
Renault Kadjar – 2015
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Renault kadjar
Dnevni LED podpis je v obliki črke C, kot opcija so na voljo polna LED svetila
Renault kadjar
Notranjost bo sicer prepoznavno Renaultova, bo pa kakšen detajl vseeno mogoče povezati s sestrskim qashqaijem s katerim si poleg platforme deli tudi veliko sestavnih delov.
Prednji del bo pričakovano dinamičen, sorodnost z modeloma clio in captur pa očitna.
Renault kadjar
Renault kadjar
V osnovi bodo imele različice za vožnjo izven urejenih cestišč sistem extended grip, pri določenih pa bo na voljo tudi (nissanov) štirikolesni pogon.
Renault kadjar
Eno najmočnejših renaultovih modelnih orožij za bližnjo prihodnost, bo srednji suv po imenu kadjar. Ta na ceste zapelje to poletje, postavljen pa je na enako platformo kot sestrski qashqai, s katerim si bo delil tudi motorje in pogon. To je Renault kadjar. (もっと)
Novi Ford C-MAX – 2015
新型フォード C-Max
C-max には、ベーシックな 5 人乗りと、わずかに長い 7 人乗りのグランド バージョンが引き続き用意されます。
装備の革新には、ヒーター付きステアリングホイール、より高度なsync2システムが含まれ、一部の支援システムも改善されます。
Potem, ko so pri modrem ovalu objavili prve fotografije novega S-maxa, pa so le nekaj dni zatem objavili tudi prve fotografije prenovljenega C-maxa, ki bo premiero doživel v Parizu, v začetku prihodnjega leta pa lahko pet sedežnega
C-maxa in njegovega sedem sedežnega brata grand C-maxa pričakujemo tudi na cestah. (
もっと)
Renault Espace – 2015
Renault espace
Renault espace
Renault espace
Renault bo na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu razkril novo generacijo espaca. Še pred tem pa so Francozi objavili prve uradne fotografije, ki prikazujejo, da bo novi model pomenil odmik od tradicionalnih enoprostorskih smernic k bolj kupejevski zasnovi in zunanji podobi, s čimer ga pri tej znamki umeščajo med crossoverje. Na cesti prve pričakujemo koncem leta 2015. (もっと)
Nova Opel Corsa – 2015
Opel corsa
Z boka corsa prinaša značilno obliko, tako da opazovalci vedo za kateri model gre.
Opel corsa
Opel corsa
Prednji del je popolnoma drugačen od tistega pri corsi četrte generacije, poglede pa privabljata predvsem moderno zašiljeni prednji svetili in “smejoča” maska motorja.
Opel corsa
Opel corsa
Notranjost je z eno besedo: pomlajena. Veliko prijemov pa si pričakovano sposoja pri modnem adamu. Veliko bo tudi barvnih kombinacij, kjer lahko kupec barvne aplikacije (na fotografiji v rdeči barvi) tudi poljubno menjava.
Opel corsa
Opel corsa
Med merilniki se po novem lahko izpisuje še veliko več podatkov. Tudi takšnih pridobljenih s sistema oplovo oko II. generacije ali enega od številnih novih asistenčnih sistemov.
Opel Corso Slovencem ni potrebno podrobneje predstavljati, saj že desetletja predstavlja enega najbolj prodajanih modelov C-segmenta, o čemur dovolj zgovorno pričajo tudi prodajne številke. 1.100 povprečno prodanih vozil letno so veliki čevlji, v katere je ravnokar stopila peta generacijska corsa in glede na videno, jih bo uspela zapolniti. Prodaja se je že začela! (もっと)
Novi Audi TT – 2015
アウディTT
Novi TT deluje še bolj “eckig” kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.
アウディTT
アウディTT
Na karoseriji je tudi veliko lepih retro detajlov, kamor nedvomno štejemo pokrov rezervoarja goriva, na zadku pa se poleg električno pomičnega zadnjega spojlerja, vedno bohoti (najmanj) par izpušnih cevi velikega premera.
Novi TT deluje še bolj “eckig” kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.
アウディTT
Novi TT deluje še bolj “eckig” kot predhodnk, bolj sploščen pokrov motor pa ga dela širšega in nižjega.Prednje luči bodo kmalu svetile tudi v matrični LED tehniki.
アウディTT
Še bolj “eckig” kot predhodnik deluje novi TT, bolj raven in sploščen pokrov motorja pa ga naredi nižjega in širšega. Prednje luči bodo kmalu lahko svetile tudi v matrični LED tehnologiji.
アウディTT
アウディTT
アウディTT
Notranjost je značilno audijevska, preseneti pa moderen minimalistični slog, zmešan z odlično ergonomijo in materiali. Športni volan je tudi v tretji izdaji športno prisekan, presenetijo pa detajli kot so zaslončki v gumbih zračnikov.
Popolnoma digitalni merilniki, so poleg klasičnih podatkov (npr. hitrosti in vrtljajev), v celoti prevzeli tudi vlogo informiranja potnikov glede navigacije in infotainmenta.
アウディTT
アウディTT
アウディTT
アウディTT
アウディTT
アウディTT
Audijev najmanjši 2+2 športni kupe je zadržal mere, vse ostalo pa so praktično razvili na novo. Veliko novih vsebin in tehnike tudi znotraj, kupci pa imajo na izbiro dve različici 2.0 litrskega TSI bencinarja, ultra čisti 2.0 TDI ter 310 KM zmogljivo TTS različico . Cene od 38 tisočakov dalje, roadster, ki pride marca je slabega tisočaka dražji. Kasneje tudi še različica TT RS. Na cestah ga boste začeli videvati to pomlad. (もっと)
Novi Hyundai i20 – 2015
ヒュンダイ i20
ヒュンダイ i20
新型i20は横から見ても、後ろから見ても、実際よりもずっと大人っぽく、大きく見えます。
ヒュンダイ i20
新しい i20 のデザインは、より大人っぽく見え、実際には、より大きなサイズ (つまり C セグメント) の車の前に立っているかのように動作します。
インテリアは完全に再設計され、運転中の感覚も良くなりましたが、(というよりむしろそれに加えて)ステアリングホイールは街乗り用に十分に強化されており、操縦は子供の遊びです。
最も装備の整ったバージョンでは、客室全体に大きなパノラマルーフが広がっていますが、これはこのセグメントではユニークです。
326~1,042リットルのトランクはクラスの限界をほぼ超えており、Cセグメントの代表者ですらそれを擁護する人はいないだろう。しかし、開口部はかなり狭くて高いです。
ヒュンダイ je že nekaj let “velik” igralec” tudi na evropskem tržišču in njegova pot se sodeč po novem i20 še vedno vzpenja. Nov model, ki je včasih slišal na ime getz in je predstavljal veliko bolj medel in povprečen model B-segmenta, je namreč oblikovno svetlobna leta pred predhodnikom, obenem pa ponuja tudi konkretno več vsebine. Kako pa se je izkazal na našem testu pa v nadaljevanju. (もっと)
Novi BMW serije 1 – 2015
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Enica je po novem s sprednjega konca veliko bolj podobna seriji 4, nekaj sorodnosti pa je mogoče najti tudi z X4. Prvič pri tem modelu pa lahko prednje luči svetijo izključno v LED-tehniki.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Notranjost je pridobila manj kot zunanja podoba, kljub temu pa so malenkostno spremenili osrednjo konzolo z upravljalnikom iDrive, nova so tudi oblazinjenja.
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Novi BMW serije 1
Bavarci so svojemu najmanjšemu modelu BMW – seriji 1 namenili temeljito vizualno prenovo, ki je odnesla vprašljivi izgled prednjega dela in prinesla veliko bolj skladnega in dinamičnega v slogu serije 4. Spremenjen je tudi zadek, kjer se bohotijo nove luči, pod pokrovom se razkrije več tehnike in dva nova trivaljnika. (もっと)
Novi Ford Focus – 2015
Ford focus
Ford focus
Z boka je razlik pričakovano manj, v zadku pa se še vedno skriva eden najbolj prostornih prtljažnikov, od 363 (5v) do 490 litrov (karavan), s povečevanjem pa vse do 1.148 oziroma 1.516 litrov.
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Sorodnost z mondeom gre poleg izbočenega pokrova motorja iskati tudi v veliki trapezoidni aktivni reži za zajem zraka, ki je nadomestila predhodnikovo tridelno.
Ford focus
Notranjost je pridobila vsaj toliko kot zunanjost, tako glede kakovosti materialov, izgleda kot tudi funkcionalnosti. Več je tudi napredne tehnike, tista od prej pa je še izboljšana.
Ford focus
Pri Fordu pravijo, da so se z novim zaslonom na dotik “znebili” kar 40 odstotkov gumbov, kar je bila pogosta kritika pri predhodniku.
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus
Ford focus je šel pod nož, a ne zato ker bi to potreboval, ampak ker so bili pri modrem ovalu odločeni odpraviti redke pomanjkljivosti in mu nameniti značilno “astonovo” motorno masko, prvič videno pri fiesti. Poleg tega so prenovili paleto motorjev, dodali dva 1,5-litrska ter še izboljšali focusov bogat nabor napredne tehnike. To je novi Ford focus 2015. (もっと)
Novi Smart – ForTwo in ForFour – 2015
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマートの内部では、遊び心のある丸い要素が優勢だった古いスマートのストーリーが引き継がれています。モダンさをプラスしてくれます。
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しい装いをした古い知人が都会的なスタイルで説得力を持ちます。
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
新しいスマート ForTwo および ForFour
頭いい je začetnik trenda malih mestnih avtomobilov, ki je vselej izstopal po svoji drugačnosti, se zopet vrača na mestne ulice v zanimimivi reinkarnaciji legende. Blagovna znamka SMART, ki je s svojimi modeli vselej znala ujeti poglede urbane populacije in izstopati iz avtomobilskega povprečja, se tudi v “tretje” vrača z vsemi svojimi aduti, njim pa dodaja občutke, značilne za bolj premijske znamke avtomobilov. (もっと)
Nova Toyota Aygo – 2015
トヨタアイゴ
標準装備に関しては、アイゴは何度も驚かされますが、この領域には電動可動キャンバスルーフも含まれており、驚くほど密閉性も優れています(音)。
車のノーズは柔軟で、ライトは仮想文字 X の輪郭に従います。LED デイタイム ランニング ライトは賞賛に値する標準装備であり、アルミ ホイールに薄い 15 インチ タイヤも装備されています。
インテリアはブランドにしては珍しくカラフルで、運転席の高さは賞賛に値するほど調整可能だ。装備の点では、アイゴは一部の大型競合他社に影を落としています。
Aygo では、すべてが大きなタッチセンサー式スクリーン上で「起こります」。これは優れた接続性、バックカメラを提供し、さらに 500 ユーロで工場出荷時のナビゲーションも提供します。ただし、ピカピカのセンターコンソールは指紋がつきやすいです。
168リットルの基本トランクはまさにそのようなもの(基本)であり、競合他社はここで大幅に多くのスペースを提供できます。
トヨタアイゴ v segment mestnih malčkov vnaša veliko svežine in barvitosti, poleg tega pa tudi nadpovprečno opremljenost, ki se je ne bi branili niti številko večji modeli. Zahvaljujoč novemu podvozju pa se malček sedaj pelje še veliko bolje, s čimer pride še bolj do izraza poskočni litrski trivaljnik, ki je najbolj domač v mestu, ne brani pa se niti avtocest. Le cenovno je preveč blizu yarisu. (もっと)
新型アウディQ7
アウディ Q7
アウディ Q7
Največ novega je na nosu vozila, ki v marsičem spominja na svežega TT-ja, tudi glede oblike novih matričnih LED žarometov.
アウディ Q7
Q7 bo še vedno “pravi” sedemsedežnik, potniki v drugi vrsti pa se bodo lahko zabavali s pomočjo audijevih tabličnih računalnikov, za odprtje prtljažnih vrat pa bo (lahko) dovolj samo migljaj noge.
Tudi znotraj je mogoče največ sorodnosti z modelom TT, poleg tega tudi nekaj povezav z novim passatom. Bo pa novi Q7 pomenil najboljše kar audi v tem trenutku premore na področju napredne tehnike.
Audi pripravlja novo generacijo največjega suva družine modelov Q, ki bo prvo generacijsko različico prekašal tako glede mer, tehnike in zaradi kar 325 kilogramov nižje teže tudi pri ekonomičnosti in zmogljivostih. Sedem sedežev, quattro pogon in S-tronic avtomatika bodo vedno del serijske opreme Audi-ja Q7. Pričakujemo ga lahko jeseni. (もっと)
Novi Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
V dolžino GLE coupe meri natanko 4,9 metra, medtem ko v širino malenkostno presega mejo dveh metrov. V višino pa meter pokaže 1.731 milimetrov, pri medosni razdalji pa limuzinskiih 2,915 mm.
Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
Mercedes Benz GLE – 2015
V dolžino GLE coupe meri natanko 4,9 metra, medtem ko v širino malenkostno presega mejo dveh metrov. V višino pa meter pokaže 1.731 milimetrov, pri medosni razdalji pa limuzinskiih 2,915 mm.
Najbolj zmogljive različice bodo zahvaljujoč paketu AMG body kit zelo strupene na pogled, med blatniki pa se bodo bohotila platišča do velikosti 22-palcev.
Notranjost je praktično identična tisti v GLE, pomeni pa izbrane materiale in veliko mero prestiža. Osrednjo vlogo pa bo zavzemal velik, tablicam podoben zaslon informacijsko zabavnega sistema – Command.
Segment športno uporabnih kupejev, v katerem že vrsto let kraljuje BMW X6, bo prihodnje leto dosegel vrelišče. Bavarcu se bo namreč jeseni pridružila še kupejevska različica prenovljenega Mercedes-benz ML-ja, ki bo slišala na ime GLE coupe. Ta bo ponujala boljšo vozno dinamiko in vedno serijska 4matic pogon in 9G-Tronic avtomatiko. (もっと)
Nova Škoda Fabia – 2015
残念ファビオ
残念ファビオ
ファビアのフロント部分はこのブランドの典型的なもので、オクタビアとラピーダ スペースバックの両方に似ており、(価格のわずかな違いにより)フォルクスワーゲン ポロに加えて最大の競争相手と考えられています。
客室はこれまでに比べて多様性に富み、色も単調ではなくなりました。アルミニウムとピアノブラックのインサートが増え、インテリアカラーの組み合わせも4色用意されています。
かわいいノベルティまたは特別機能は助手席側のステッカーでもあり、顧客は 17 ユーロで家族の写真など好きなものを印刷でき、シュコダはそのようなステッカーを 2 枚作成します (1 枚は予備として使用します)。初めて間違える可能性があります)。
客室はこれまでに比べて多様性に富み、色も単調ではなくなりました。アルミニウムとピアノブラックのインサートが増え、インテリアカラーの組み合わせも4色用意されています。
トランクは330~1,150リットルと平均以上の広さを誇り、2段の棚やトランクの二重底、多数のフック、パーティション、ネットなどの装備や柔軟性にも同様のことが当てはまります。
Tretja generacija škode fabia ponuja bolj dinamično zunanjo podobo, Euro6 motorje in šest letno jamstvo, nenazadnje pa tudi več vsebine in napredne tehnike v obliki radarskega tempomata. Cene se pričnejo pri 10.782, combi različica pa v salone zapelje spomladi in bo zahtevala še 660 evrov doplačila. (もっと)
Novi Mercedes B – razred – 2015
Mercedes-benz razred B
Mercedes-benz razred B
Zadnja svetila so dobila bolj moderno grafiko, spodnji del pa je sedaj skladnejši in s pomočjo navidezne dvojne izpušne cevi (podobno kot pri prej Lešnikovem C-ju) bolj skladen in dinamičen.
Mercedes-benz razred B
Največ sprememb je pričakovano na nosu vozila, kjer poglede vabijo bolj dinamična maska motorja in prednje luči.
Mercedes-benz razred B
Tudi znotraj so razlike in osvežitve malenkostne, sedem palčni zaslon, pri bolje opremljenih različicah postane osem palčni, nekaj več je tudi napredne tehnike in prvič tudi opremski paket AMG line.
Za znamko メルセデスベンツ količinsko najpomembnejši model je po treh letih doživel pomladitev. Ta se osredotoča predvsem na dinamiko prednjega in skladnost zadnjega dela vozila, znotraj pa na večji osrednji zaslon in več napredne tehnike. Cenovno pa celo prekaša največjega konkurenta v obliki BMW serije2 active tourer. (もっと)
Novi Opel Karl – 2015
Opel Karl
Notranjost bo moderna in všečna, na pogled pa najbolj podobna tisti v modelu adam. voznicam pa bo zagotovo po godu mestni način krmiljenja – city, s katerim bo manevriranje po mestih peresno lahko opravilo.
Potem ko so pri Oplu več mesecev dražili z redkimi informacijami glede najmanjšega modela v paleti, pa so sedaj naznanili, da bo spomladi zapeljal na ceste in v boj s hudo konkurenco A-segmenta. Opel karl bo kupce prepričeval z všečno podobo, opremo, ki je v tem segmentu nismo vajeni in novim 1,0-litrskim trivaljnikom. (もっと)
Nova Kia Soul – 2015
新しいキアソウル
新しいキアソウル
新しいソウルはノーズとリアが具体的に異なり、電動バージョンではさらに未来的になっています。 Electric Soul は、可能な限り最大の範囲を確保するために 16 インチの特別なツートンカラーのリムによっても区別できます。
新しいキアソウル
新しいキアソウル
インテリアはすべてのバージョンで非常に似ています。電気式のものは、電気駆動に適合したわずかに軽い素材とゲージ、および (常に標準の) 8 インチのセンター スクリーン上のディスプレイのみを備えています。 CVT オートマチックは、手動ギアボックスまたはクラシックなオートマチックを備えた「民間」バージョンの代わりになります。
トランク容量は全バージョンとも基本354リットルで、シートベンチを折りたたむことで最大1,367リットルまで拡大する。ガソリンバージョンとディーゼルバージョンにはダブルの下に広々としたコンパートメントもありますが、電気バージョンではバッテリーアセンブリのせいでスペースが大幅に小さくなります。
Manjši suvi gredo v zadnji letih dobesedno “za med”, kljub temu pa kiin soul še vedno velja za pravo eksotiko. S kozmetično prenovo želijo enega prvih crossoverjev v segmentu približati širši ciljni publiki, v marsikaterem pogledu, pa tudi postaviti nove trende. Slednje gre na račun električnega pogona, katerega kia in soul ponujata kot prva. (もっと)
Nova Mazda CX-3 – 2015
Mazda CX-3 preseneča z dinamično zunanjo podobo, ki je na boku še nepričakovano razgibana. Sprednji del pa je zmes tistega pri napovedani mazdi2 in modelu CX-5.
Mazda CX-3
Mazda CX-3
Notranjost bo zmes obstoječih mazdinih modelov, največ sorodnosti pa bo z mazdo3, ki je CX-3 tudi najbližje glede prostornosti. Bo pa vstopanje in sedenje v vozilu suvovsko visoko, materiali in izdelava pa kakovostna.
Mazda bo spomladi znova premešala karte v segmentu manjših suvov, v katerega segment bo odločno zapeljala z novim CX-3. Model na osnovi mazde2, bo poleg izredno razgibane -dinamične zunanjosti ponujal nadpovprečno prostora in opreme ter napredne tehnike. Pri pogonu pa bodo na izbiro dva motorja in pogona. (もっと)
Novi Fiat 500x – 2015
500X
500x se počuti odlično v vseh voznih situacijah. 4 kolesni pogon mu zagotavlja tudi boljšo vozno dinamiko.
500X – notranjost
Veliko oblikovnih potez je povzetih iz bratov 500 in 500L, a gre vseeno za popolnoma novo delovno okolje.
500X – notranjost: grafika števcev je pregleda in zadosti informativna.
500X – notranjost
500X – notranjost / Gum za upravljanje – režimo vožnje.
9 prestav se sliši in deluje odlično.
Podrobnosti, ki so simpatične in delujejo premium.
Značka na nosu, a z drugačno filozofijo.
500X
500X – notranjost
500X – 4×4
Karoserijske oblikovne poteze so zanimive in 500x boste težko zamenjali s kakšnim drugim avtomobilom.
Zanimiv zadek 500x, ki nekoliko spominja na MINI-ja.
500X
500X
Olivier Francois – at 500x event – Balocco
Fiat 500x smo imeli možnost spoznati med prvimi na svetu v okviru mednarodne novinarske predstavitve, ki je potekala v okolici Torina. Gre za drugačen izdelek blagovne znamke Fiat, ki v marsičem nakazuje spremenjeno filozofijo fiata, ki se vrača k čustvom in išče svoj italijanski X faktor. Avtomobil, ki je bil načrtovan, oblikovan in izdelan v celoti v Italiji se bo popolnoma nespremenjen prodajal v več kot 100 državah. Pri fiatu z njim iščejo tisti pravi X faktor, oziroma italijanski X faktor, ki ga obožuje celoten svet. Na slovenskih cestah v začetku leta 2015. (もっと)
Volvo XC90 – 2015
ボルボXC90
Notranjost bodo zaznamovali velik zaslon občutljiv na dotik, ki spominja na tablice, ter prečiščena notranjost, brez velikega števila stikal. Veliko bo tudi napredne tehnike, v smislu katere bo XC90 prekašal tudi nemško premium konkurenco.
Švedi so mesec dni pred premiero v Parizu le razkril novi ボルボXC90, ki preseneča z moderno obliko in naprednimi vsebinami v notranjosti. Veliko novega bo prinašal tudi na področju napredne tehnike, kjer bo prekašal celo najbolj prestižno konkurenco. Na cestah marca prihodnje leto za najmanj 50 evrskih tisočakov. (もっと)
Nova Toyota Yaris – 2015
トヨタ ヤリス
Sprednji del zaznamuje na novo zasnovana rešetka maske motorja, ki spominja načrko X, ta motiv pa že krasi novega ayga in bo v prihodnje krasil tudi večino prihajajočih toyot.
トヨタ ヤリス
Sprednji del zaznamuje na novo zasnovana rešetka maske motorja, ki spominja načrko X, ta motiv pa že krasi novega ayga in bo v prihodnje krasil tudi večino prihajajočih toyot.
Notranjost je povečini znana in le malenkostno spremenjena, so pa materiali boljši na pogled in otip. Glede prostornosti pa prav tako ni merljivih razlik, tako v kabini kot prtljažniku.
Kozmetična prenova je yarisu prinesla značilno obliko nosu v obliki črke X, boljše vozne lastnosti in zvočno zatesnitev. V notranjosti pa boljše materiale in več barvitosti. Novosti tudi pri tehniki, kjer lahko potniki prek osrednjega zaslona berejo SMS in email sporočila. Cene in emisije od 10.200 evrov in 75 gramov CO2 dalje. (もっと)
以下のアンケートで - 今年の自動車イノベーションに投票してください - 2015
[合計投票 ID=138905]