FBピクセル

映画レビュー - バビロン 2022: ハリウッド黄金時代の輝かしい愚行

Babylon 2022- ustvarjalca Damiena Chazella je spektakel, ki na koncu ne izpolni svoje obljube in visokih pričakovanj gledalca

Foto: Babylon

ブラッド・ピット、マーゴット・ロビー、ディエゴ・カルバを筆頭にオールスターキャストが集結した『バビロン』は、1920年代のハリウッドの隆盛を描く豪華でスリリングな冒険となることが約束されている。しかし、印象的な演出、つまりデザイン、映画撮影、音楽にもかかわらず、この映画は最終的にその演出においては失敗に終わり、観客に空虚感と不満を残してしまう。

Tako lahko najnovejši film Damiena Chazella ‘Babylon’ opišemo kot bleščeč in veličasten poklon zlati dobi Hollywooda, ki se dogaja v dvajsetih letih 20. stoletja med prehodom iz nemih filmov v govorne filme. S proračunom 150+ milijonov dolarjev je film prava paša za oči, z impresivno produkcijsko zasnovo, kinematografijo in glasbo. Vendar kljub svoji veličini Babilon ne izpolni svoje obljube kot prepričljivo in niansirano raziskovanje vzpona Hollywooda.

Foto: Babylon

Film sledi trem akterjem v industriji – močni zvezdi, bodoči starleti in obetajočemu direktorju – katerih življenja se prekrižajo na divji in hedonistični zabavi. ブラッド・ピット igra zvezdnika Jacka Conrada s svojo običajno “gladkostjo” in šarmom, vendar je lik enodimenzionalen in brez globine. マーゴット・ロビー, kot ambiciozna igralka Nellie LaRoy, zagotavlja neustrašno predstavo, vendar je lik slabo napisan in premalo razvit. Diego Calva, kot mehiško-ameriški pomočnik Manny Torres, je najbolj simpatičen in soroden od treh glavnih likov, vendar se zdi, da je njegov bit prisiljen in izmišljen.

Ena glavnih pomanjkljivosti filma je pomanjkanje zgodovinske točnosti. Chazelle si jemlje svobodo z dejstvi in predstavi hollywoodsko protizgodovino, ki se osredotoča na domnevne presežke obdobja, vendar ne zajame kompleksnosti in odtenkov tega obdobja. Film prav tako ne razišče vpliva prehoda na sinhroni zvok na industrijo in ljudi, ki so v njej delali.

Foto: Babylon

Druga velika težava filma je njegov scenarij. Chazellov scenarij je preveč 野心的な in poskuša stlačiti preveč zgodb, kar ima za posledico nepovezano in neosredotočeno pripoved. Liki so plitvi in premalo razviti, dialogi pa pogosto okorni in prisiljeni. Film ima tudi težave s tempom, saj se prvi dve uri zdita počasni in dolgočasni, zadnje dejanje pa naglo in izmišljeno.

Kljub pomanjkljivostim ima ‘バビロン‘ svoje prednosti. Kinematografija filma Linusa Sandgrena je tekoča in propulzivna ter zajema frenetično energijo tega obdobja. Glasba Justina Hurwitza je ena najboljših v tem letu, s ponavljajočimi se temami za like, ki dajejo filmu občutek opere. Impresivna je tudi proizvodna zasnova, ki sega med občutek pristnosti in nečesa večjega od življenja.To je tisti pravi Hollywood!

Povzamem, ‘Babilon’ je film, ki je vreden ogleda zaradi njegovega spektakla in tehničnih dosežkov, vendar na koncu ne izpolni svoje obljube kot prepričljivo in niansirano raziskovanje vzpona Hollywooda. To je film, ki ima veliko sloga, a malo vsebine, zaradi česar občinstvo pušča občutek praznine in nezadovoljstva. Ocena IMDB: 7,5/10 je visoka in nepričakovana, ter rahlo neupravičena.

Priporočam ogled filma v kinu, saj kot navedeno za izkušnjo geldanja in ter doživetja produkcije potrebujete veliko platno.

詳しくは

babylonmovie.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。