FBピクセル

BAC mono – 一般道路およびドライバー向けのフォーミュラ

リバプールのブリッグス・オートモーティブ・カンパニーは、レーストラックから一般道路や交通に感情を移す、非常に有毒で好感が持てるロードレーシングカーで自動車業界の人々を驚かせました。軽量なため、その出力は車両 1 トンあたり 520 馬力で、これはブガッティ ヴェイロンが処理できる以上です。

Notranjost vozniku daje zelo športne občutke, vključno z volanskim obročem podobnim tistim pri F1 dirkalnikih in z menjalnimi naperki na volanu.
Notranjost vozniku daje zelo športne občutke, vključno z volanskim obročem podobnim tistim pri F1 dirkalnikih in z menjalnimi naperki na volanu.

Brata Briggs sta po dolgih letih udejstvovanja v avto športu in po sodelovanju v razvoju z znamkami kot so: Ford, Mercedes-Benz in Porsche, leta 2009 izpolnila svoje sanje in ustanovila podjetje, katerega cilj je izdelovati maloserijske cestne dirkalnike, ki nudijo pristne dirkaške občutke, tudi v vsakdanjem prometu. Leta 2011 je tako na ceste prvič zapeljal takrat še študijski model mono ali monopost, kar ob prevodu pomeni “en sedež”. Ta je tako kot v dirkalnikih postavljen na sredino šasije in karoserije vozila, kar v veliki meri vpliva na športne občutke v vožnji.

続きを読む: 誰が速いですか?!ケン・ブロック vs ルイス・ハミルトン – F1 vs ラリー

Brata Briggs sta dvobarvnega super športnika razvijala dobri dve leti, tudi s pomočjo strokovnjakov in vetrovnika Frankfurtske univerze, dobavitelji sestavnih delov za mona pa je praktično neskončen spisek najbolj zvenečih imen iz avtomoto športa. Osnovo predstavlja cevasta jeklena kletka, medtem ko je karoserija iz karbonskih vlaken, za pogon pa skrbi 2,3-litrski atmosferski bencinski motor priznanega izdelovalca motorjev- Cosworth, ki razvija 206 kW ali 280 KM. Čeprav to danes ni nič več dih jemajoč podatek, pa bo marsikomu zaostal dih, pri podatku, da ob 540 kilogramih suhe teže, njegova moč, na tono teže vozila znaša kar 520 KM, s čimer je v tem pogledu bolj zmogljiv kakor slavni bugatti veyron. Stotico na merilniku prekrije v vsega 2,8 sekunde, v 6,7 sekunde, pa drvi že z 200 km/h. Merilnik hitrosti pa se ustavi pri 274 km/h.

Posebnosti poleg centralno postavljenega sedeža pa predstavljajo še šeststopenjski sekvenčni menjalnik s “padle-shift” menjalnimi naperki na volanu, delna zapora diferenciala, športno vzmetenje znamke Sachs, pod zavorni sistem pa je podpisan AP racing. Platišča so HRT priznanega proizvajalca OZ Racing, za posebne dirkalne, a kljub temu “road legal” タイヤ, pa so poskrbeli pri Kumhu.

Tudi voznikov delovni prostor je zelo podoben tistemu v F1 dirkalnikih, saj je volanski obroč posut z raznoraznimi tipkami, za kar so, tako kot tudi preostalo elektroniko vozila, poskrbeli pri podjetju GEMS.

詳しくは

詳細については、次をご覧ください。 
www.bac-mono.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。