FBピクセル
写真:BMW

BMW M4 CSL (2023): M4 モデルの最も有害なバージョン

M4 の最も進化したバージョン、BMW M4 CSL が登場しました。力強くスリム化されたこのクーペは、今年誕生50周年を迎えるMスポーツモデルの最新作です。

新しいもの BMW M4 CSL bo zelo ekskluziven model, saj bo na voljo le 1,000部. M4 CSL je nadgradnja aktualnega modela M4 Competition in hkrati najhitrejši produkcijski BMW, ki se je kadarkoli zapodil po znameniti progi Nürnurgring Nordschleife. Za krog je potreboval le 7:20,2 分。

Vizualne spremembe so namenjene zgolj nadgradnji zmogljivosti, funkcija prednjega dela avtomobila pa je skrb za maksimalen dotok zraka in ustvarjanje čim večje sile, ki ʺprilepiʺ avtomobil na asfalt. Novi M4 ima hladilno-grelni sistem, ki skrbi, da imajo komponente vedno optimalno delovno temperaturo, ko se vozimo po cesti ali se preganjamo po pisti.

写真:BMW

BMW M4 CSL ima pod pokrovom 3,0-litrski vrstni 6-valjni motor, ki ima 550 (405 kW) konjskih moči, 40 konjskih moči več kot M4 Competition in 649 njutonmetrov navora. Za prenos moči na zadnji kolesni par poskrbi 8速 menjalnik M Steptronic s funkcijo Drivelogic. Voznik lahko zgolj s pritiskom na obvolansko ʺprestavno ročicoʺ prevzame kontrolo nad prestavljanjem in izbere najnižjo možno prestavo. Ko je menjalnik v ʺročnemʺ načinu in avtomobil pospešuje, menjalnik ne bo silil voznika k uporabi višje prestave. BMW M4 CSL potrebuje od 0100km/h 単に 3.7秒, njegova najvišja hitrost pa je elektronsko omejena na 307 km/h.

写真:BMW

BMW M4 CSL je izgubil kar 108.8 kilogramov, njegova teža pa po novem znaša 1.605 kilogramov. Na ʺdietiʺ je športnik izgubil zadnje sedeže, za zvočno izolacijo je bil uporabljen lažji material, veliko kosov zunanjosti in notranjosti je narejenih iz plastike, ki je ojačana z ogljikovimi vlakni, nekateri deli izpušnega sistema pa so narejeni iz titana. K nižji teži je botrovala uporaba karbon-keramičnih zavor, uporaba lažjih materialov za izdelavo ʺledvičkʺ in zadnjih luči, lažje pa so celo preproge v avtomobilu.

写真:BMW

Znatni delež k izgubi teže sta prispevala športna sedeža M Carbon, ki sta v primerjavi z običajnimi sedeži lažja za kar 24 kilogramov. Gre za sedeža, ki sta bila razvita z mislijo na vožnjo po pisti. Sedeža ne premoreta podpore za križ, elektronskega nastavljanja sedenja, nimata pa niti gretja. Le to bo na voljo na strankino željo, če se ji bosta zdela športna sedeža preveč ekstremna. Za premikanje naprej in nazaj ima voznik na voljo klasično ročko, za nastavljanje višine pa bo potreben ʺservisni posegʺ v delavnici. Ker M4 CSL nima zadnjih sedežev, se bo tam našel prostor za shranitev dveh čelad. Novi BMW M4 CSL ne bo poceni, za naročilo pa bo na voljo že v mesecu 7月に.

詳しくは

BMW.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。