スーパーパフォーマンススポーツクーペのクラスでは、価格は重要視されていますが、この時代では価格もますます重要になっています。 84,000 ユーロで、これほどのスポーティさ、これほど優れた運転メカニズムと数値は、どの競合他社でも得られません。ツイン ターボ直列 6 気筒からの 317 kW または 431 馬力、250 km/h、0 ~ 100 km/h で 4.1 秒です。シリンダーエンジン。
M4 je nov model v BMWjevi modelni paleti, logično pa pomeni najbolj zmogljivo različico serije 4, ki je na začetku leta zamenjala kupejevsko različico serije 3. M4 je tako tehnološki dvojček M3, ki ju združujejo številni sestavni deli in v duhu downsizinga nov 3-litrski twinturbo vrstni šestvaljni motor, ki ima težko nalogo stopiti v velike čevlje predhodnega 4,0-litrskega V8 stroja, ki ga BMW entuzijasti zelo čislajo.
M4 zahvaljujoč številnim spojlerjem in agresivninma nosu in zadku, prepoznate zelo hitro, čeprav drži, da si lahko čeprav si lahko danes s pomočjo M sport paketa in dodatkov iz družine performance tudi pri 420i pričaraš skoraj enako dinamično podobo. Da pred vami stoji M4 coupe tako v bistvu dokazujejo le dodatni škrgi na boku vozila z napisom različice, streha iz karbonskih vlaken, posebni aerodinamični stranski ogledali, v modro (ali zlato) barvo odete zavorne čeljusti in štiri izpušne cevi na zadku.
3.0-litrski twinturbo bencinar se ob zagonu takoj oglasi z značilnim globokim basom, do katerega mu s pridom pomaga tudi športni izpušni sistem, ki šestvaljno melodijo ob pospeševanjih samo še podkrepi. Zvok je tako dober, da zvoka osemvaljnika, ki je krasil predhodnika sploh nismo pogrešali, čeprav je res, da je kulisa impresivna, a v nobenem režimu delovanja ne zmore tistega huronskega zvoka in pokanja ob popuščanju stopalke za plin.
Se pa zato veliko bolj izkaže motor, ki se ob startu hipoma odzove in zahvaljujoč dvema turbo polnilnikoma pospešuje zelo zvezno in hitro, tako da turbo luknje praktično ni več občutiti, sliko pa še izboljša bliskovito hitro prestavljanje sedemstopenjske avtomatike z dvojno sklopko, ki zamenja prestavo hitreje kot bi pomežiknili. Časa za dihanje tako pri pospeševanjih skoraj ni, vsako menjavo pa spremlja prej omenjeni gromki zvok motorja in izpušnega sistema. M4 coupe se skozi po zavitih gorskih serpentinah pelje kot po tračnicah, če so le gume dovolj sveže in cesta dovolj suha. Odlični krmilni mehanizem pa natančno diktira kam bo avto šel, vozniku pa to tudi natančno sporoča.
V praksi je tako v normalnem voznem načinu M4 konkreten športnik, v načinu comfort pa tudi udobna avtocestna križarka s katero zlahka skočiš do Dalmacije na zaslužen oddih. Ko pa voznik želi športnost, se lahko poigrava s številnimi športnimi nastavitvami in nastavlja trdoto in odzivnost volanskega mehanizma, blažilnikov, odzivnost stopalke za plin in menjalnika in še kaj. Lahko pa s pritiskom ene od dveh tipk na volanu preprosto vklopiš M način (M1 ali M2), kjer se vklopi način MDM (M driving mode) in izklopijo ESP in ostala elektronska pomagala, s čimer pa M4 za volanom zahteva veščega voznika.
Podkrmarjenja je zelo malo za kar skrbita serijska M podvozje と aktivni M diferencial, ko pa v ovinku kljub vsemu pretiravate, pa za delo poprimejo “nevidni možiclji” v njegovem drobovju, ki zadek ponovno postavijo na začrtane tračnice. Delovanje ESP sistema in ostalih pomagal je tako zelo konkretno in lahko bi rekli celo agresivno, ampak v avtu tega kova je že prav da je tako.
Če strnemo, je M4 vsekakor vreden črke M v imenu in dejstva, da v nosu nima več osemvaljnika, se bodo ljubitelji le tega hitro navadili in unesli, saj jih bosta twin turbo vrstni šestvaljnik in zmogljivi izpušni sistem hitro prepričala. Nas sta tudi, čeprav bi mi glede na večjo uporabnost in nenazadnje 5.500 evrov nižjo ceno, skoraj raje v garažo zapeljali M3.