カヴァル社は最近、改修された堤防に待望のシュピカ・カフェ・レストランをオープンしました。この堤防はかつては本物のリュブリャナのスイミングプールでしたが、今では快適な木々や緑のエリアのおかげで、再びビーチのように見えます。 8 月 20 日には、リュブリャナの非常に人気のあるシュピカという素晴らしい場所で、バンド Muff による無料コンサートに参加できます。
マフ je glasbeni projekt, katerega idejni vodji projekta sta kitarist Tadej Košir in producent Cazzafura. K sodelovanju sta povabila še pevko セニダ in bas kitarista Gregorja Robića. Muff so po izjemni uspešnici “Naj sije v očeh“, ki je bila po podatkih IPF-a največkrat predvajana domača skladba leta 2012, predstavili energično groovie pesem “Nov dan”, ki je postala tudi nosilna pesem kampanje Telekoma za storitev DEEZER.
Na slovenski glasbeni sceni so se prvič pojavili s pesmijo “Ti daješ”, nato sodelovali v nekaj odmevnih reklamnih oglasih, potem pa navdušili z nekoliko bolj umirjenimi in med poslušalci zelo lepo sprejetimi pesmimi (“Tvoje moje”, “Povej mi”, “Naj sije v očeh”, “Nov dan”).
続きを読む: UD 2015: トバチュナのアーバン アクション フェスティバル
Tudi njihova nova skladba “Aha” bo zagotovo osvojila radijski eter in poslušalce, saj prinaša pomenljivo ter močno sporočilo, melodija s ponavljajočim se “aha” pa že po prvem poslušanju zanesljivo zleze v uho. “Aha” je sicer zelo hitro in spontano nastala že pred dvema letoma, zaradi družbeno-kritičnega sporočila pa je bila, med dvanajstimi skladbami na albumu, uvrščena na prvo mesto.
詳しくは:
muffofficial.com