fbpx

Muff 乐队在卢布尔雅那 Špica 举办的免费音乐会

Kaval 公司最近在翻新后的堤岸上开设了人们期待已久的 Špica 咖啡馆餐厅,这里曾经是一个真正的卢布尔雅那游泳池,但今天,由于宜人的木质和绿色区域,它看起来又像海滩了。 8 月 20 日,我们可以参加 Muff 乐队在卢布尔雅那绝佳且极受欢迎的 Špica 地点举行的免费音乐会。

重要信息
什么时候?
在哪里?
斯皮卡, 卢布尔雅那
组织者
脸书活动
入场费
免费

莫夫 je glasbeni projekt, katerega idejni vodji projekta sta kitarist Tadej Košir in producent Cazzafura. K sodelovanju sta povabila še pevko Senidah in bas kitarista Gregorja Robića. Muff so po izjemni uspešnici “Naj sije v očeh“, ki je bila po podatkih IPF-a največkrat predvajana domača skladba leta 2012, predstavili energično groovie pesem “Nov dan”, ki je postala tudi nosilna pesem kampanje Telekoma za storitev DEEZER.
Na slovenski glasbeni sceni so se prvič pojavili s pesmijo “Ti daješ”, nato sodelovali v nekaj odmevnih reklamnih oglasih, potem pa navdušili z nekoliko bolj umirjenimi in med poslušalci zelo lepo sprejetimi pesmimi (“Tvoje moje”, “Povej mi”, “Naj sije v očeh”, “Nov dan”).

阅读更多: UD 2015: Festival Urbano dejanje v Tobačni

Tudi njihova nova skladba “Aha” bo zagotovo osvojila radijski eter in poslušalce, saj prinaša pomenljivo ter močno sporočilo, melodija s ponavljajočim se “aha” pa že po prvem poslušanju zanesljivo zleze v uho. “Aha” je sicer zelo hitro in spontano nastala že pred dvema letoma, zaradi družbeno-kritičnega sporočila pa je bila, med dvanajstimi skladbami na albumu, uvrščena na prvo mesto.

更多信息

更多信息:
muffofficial.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。