電動自転車は雨後の筍のように成長しており、あらゆるポケットや好みに合わせた何かが市場に出ていると感じています。しかし、それはまったく当てはまりません。コンパクトなシティ用電動自転車はたくさんありますが、電動マウンテンバイクを見つけるのは難しいでしょう。これは悲劇的なことではありません。Bultaco Brinco という優れた電動マウンテン バイクがあるので、幅広い選択肢を持つ必要性を感じさせません。シーンに復活したブランドのバイクは、自転車とモトクロスバイクのハイブリッドです。
電動マウンテンバイク Bultaco Brinco je teoretično še vedno マウンテンバイク, polnovzmeteno (uporablja USD-vilice in kolutne zavore), če smo natančni, čeprav se ponaša z 2000-vatnim električnim motorjem, ki lahko kolo poganja do presenetljivih hitrosti. Brinco je motorizirana reinkarnacija nekoč 74-kubičnega dvotaktnega motocikla, s katerim se je španski Bultaco vrnil na sceno in znanje o motociklizmu uporabil na kolesu, ki je hibrid med トレイル kolesom in motociklom.
Kot rečeno, se ponaša z motorjem z dvema kilovatoma, ki poganja zadnje kolo, energijo pa črpa iz 1,3-kilovatne litij-ionske baterije, ki se je oklenila spodnje cevi aluminijastega okvirja. V エコ 方法 vožnje, ki sprošča 800 vatov, vas prepelje 100 kilometrov daleč, tour način, ki porablja 1500 vatov (dosegate lahko hitrosti do 40 km/h), pa 75 km. Pri športnem načinu se sprošča vseh 2000 vatov (polni navor), baterija pa se izprazni po 50 km (popolnoma prazna baterija se napolni v samo dveh urah). Brez poganjanja pedal lahko Brinca priganjate 最高60km/h, kar je za terene, za katere je namenjen, več kot čez glavo. Ko uporabljate lastno moč, si lahko pomagate z devetimi prestavami in sistemom overdrive (ta v praksi podvoji število prestav), medtem ko motor upravljate z ročko, ki je taka kot pri motorjih.
続きを読む: ゴリチェからピランまで - 記録的な自律性を備えた Greyp G12S 電動バイク
Stoji na 24-palčnih kolesih in skupaj z baterijo tehta 39 kilogramov. Centralna kontrolna enota vas zalaga s podatki o hitrosti, temperaturi motorja, prevoženi razdalji in stanju baterije. Dodate lahko SIM-kartico in vklopite geolokacijsko sledenje. Aktivirate lahko tudi sistem proti kraji. Žal ni poceni, saj je zanj treba odšteti 4800 evrov.
Galerija – električno gorsko kolo Bultaco Brinco:
詳しくは:
bultaco.com