fbpx

Bultaco Brinco – električno gorsko kolo, ki prekaša ‘kroske’

Električno gorsko kolo Bultaco Brinco

Električna kolesa rastejo kot gobe po dežju in občutek imamo, da se na trgu najde nekaj za vsak žep in okus. A to ne bo povsem držalo. Medtem ko je kompaktnih in mestnih električnih koles malo morje, boste električno gorsko kolo težko našli. Kar pa ni nič tragičnega, saj je tu Bultaco Brinco, vrhunsko električno gorsko kolo, zaradi katerega ne boste čutili potrebe po široki izbiri. Kolo znamke povratnice na sceni je hibrid med kolesom in motokros motorjem.

Električno gorsko kolo Bultaco Brinco je teoretično še vedno gorsko kolo, polnovzmeteno (uporablja USD-vilice in kolutne zavore), če smo natančni, čeprav se ponaša z 2000-vatnim električnim motorjem, ki lahko kolo poganja do presenetljivih hitrosti. Brinco je motorizirana reinkarnacija nekoč 74-kubičnega dvotaktnega motocikla, s katerim se je španski Bultaco vrnil na sceno in znanje o motociklizmu uporabil na kolesu, ki je hibrid med trail kolesom in motociklom.

Motokros kolo ali gorsko kolo, to je tu vprašanje.
Motokros kolo ali gorsko kolo, to je tu vprašanje.

Kot rečeno, se ponaša z motorjem z dvema kilovatoma, ki poganja zadnje kolo, energijo pa črpa iz 1,3-kilovatne litij-ionske baterije, ki se je oklenila spodnje cevi aluminijastega okvirja. V eko načinu vožnje, ki sprošča 800 vatov, vas prepelje 100 kilometrov daleč, tour način, ki porablja 1500 vatov (dosegate lahko hitrosti do 40 km/h), pa 75 km. Pri športnem načinu se sprošča vseh 2000 vatov (polni navor), baterija pa se izprazni po 50 km (popolnoma prazna baterija se napolni v samo dveh urah). Brez poganjanja pedal lahko Brinca priganjate do 60 km/h, kar je za terene, za katere je namenjen, več kot čez glavo. Ko uporabljate lastno moč, si lahko pomagate z devetimi prestavami in sistemom overdrive (ta v praksi podvoji število prestav), medtem ko motor upravljate z ročko, ki je taka kot pri motorjih.

PREBERITE ŠE: Z Goričkega v Piran – električno kolo Greyp G12S z rekordno avtonomijo


Stoji na 24-palčnih kolesih in skupaj z baterijo tehta 39 kilogramov. Centralna kontrolna enota vas zalaga s podatki o hitrosti, temperaturi motorja, prevoženi razdalji in stanju baterije. Dodate lahko SIM-kartico in vklopite geolokacijsko sledenje. Aktivirate lahko tudi sistem proti kraji. Žal ni poceni, saj je zanj treba odšteti 4800 evrov.

Galerija – električno gorsko kolo Bultaco Brinco:

Dodatne Informacije

Več informacij:
bultaco.com

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!