FBピクセル

Citroën E-Mehari – uživaški avto, ki prekipeva od svežine

Citroën E-Mehari

Če smo dejali, da je bil koncept Citroën Cactus M nekakšen naslednik Citroëna Mehari iz leta 1968, je Citroën E-Mehari čistokrvna sodobna različica legendarnega modela, ki pa je več kot le posodobljena verzija predhodnika. Ta ima verjetno najbolj pestro ''klientelo'', saj je bil na eni strani prostočasno vozilo, na drugi pa ''fizikalec'', ki so ga vozili kmetje in vojaki. Novodobna izpeljanka je štirisedežni uživaški kabriolet na električni pogon od katerega kar šprica svežina in drugačnost.

シトロエン E-Mehari je uživaški model, ki v svet avtomobilizma prinaša val svežine. Gre za barvit, (pre)drzen model v Citroënovem duhu, pisan na kožo vsem, ki iščejo drugačnost in vsem, ki dajo kaj na ogljični vtis. Štirisedežni kabriolet namreč žene elektrika, oblikovno pa sledi zasnovi C-Cactusa, sicer pa na njem kar mrgoli stilskih potez Citroëna- dvonivojske luči, mehke oblike, ”nasmešek” spredaj, … Gre za križanca med SUV-om in avtomobilom brez strehe (zložljiva platnena streha).

続きを読む: シトロエン カクタス M – メーハリの精神を復活させたリバタリアン コンセプト

Na voljo bodo štiri barvne karoserije (modra, oranžna, rumena, bež), medtem ko bo vodoodbojna notranjost (znotraj in zunaj ga je mogoče oprati z vodnim curkom) z oblazinjenjem iz plastificirane tkanine na voljo v dveh barvah (bež in rdeče oranžna). Izbirali boste lahko tudi barvo キャンバス屋根 in sicer med črno in oranžno rdečo.


Citroën E-Mehari je po značaju povsem enak predhodniku. Gre za kabrioleta s snemljivo streho, ki se zapre s sistemom zložljivih bočnih ponjav, da lahko prekrijemo sprednji ali zadnji del, samo stranice ali celoten potniški prostor. A za razliko od predhodnika je E-Mehari 100-odstotno električen, tehnologijo akumulatorskih baterij LMP (litij-polimerna baterija) pa mu je izdelala skupina Bolloré. Te suhe baterije se ponašajo s kapaciteto 30kWh in se lahko pohvalijo z veliko energetsko gostoto in varnostjo uporabe. Omogočajo hitrosti do 110km/h in avtonomijo do 200キロ pri vožnjah v mestu (za izvenmestno vožnjo ima ”kondicije” za 100 km). Polnjenje baterija traja en delavnik, to je 8時間 (na 16-amperskih hitrih postajah tipa Autolib), oziroma 13 ur na 10-amperskih postajah (gospodinjska vtičnica z 10 A). 3,8 metra dolgi Citroën E-Mehari bo v prodajne salone zavil 2016年春.

詳しくは

詳しくは:
シトロエン.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。