FBピクセル

新しいヒュンダイ i30: 誰もが気に入っている - スロベニア語プレゼンテーション

ヒュンダイ i30

新しいヒュンダイ i30 は誰からも好かれています。そしてこれは、韓国人がドイツのリュッセルスハイムで新型 i30 を設計したときに目指した機能の 1 つです。彼らの目標は非常に明確です - 国民向けの車を作ることです。うーん、それをどこで聞いたことがありますか?!

Tretja generacija korejske uspešnice i30 predstavlja nov DNK Hyundaievih vozil in v marsičem napoveduje oblikovne linije prihodnjih modelov. Razvit in izdelan v Evropi po okusu Evropejcev je avto za vsakogar; samske, družine, mlade in mlade po srcu. Vsem preprosto všečen in s kopico adutov, ki kupcem prodajno odločitev še olajšajo.

Zunanjost je zadosti samosvoja, da je Hyundai I30 drugačen od svojih konkurentov.
Zunanjost je dovolj samosvoja, da je Hyundai I30 drugačen od svojih konkurentov.

Zunanjost je sveža in na nek način samosvoja. Zdi se, da so se oblikovno sicer zgledovali po mnogih uspešnicah v segmentu, a s tem ni nič narobe, saj jim je uspelo ohraniti zadostno mero drugačnosti, da zna i30 ustrezati zelo širokemu segmentu kupcev. Oblikovalci so z uporabo elegantnih linij in čistih površin  ustvarili kompakten avtomobil z relativno brezčasnim in samozavestnim videzom.

Zanimive linije, ki delujejo športno.
Zanimive linije, ki delujejo športno.

Vozna dinamika je nastajala v samem jedru zelenega pekla – Nürburgringa, kjer ima ヒュンダイ svoj testni center. Novega i30 so predvsem prilagodili varni in udobni vožnji. Osnovo za dobre vozne lastnosti zagotavlja zelo toga in lahka zgradba, ki je izdelana iz kar 53 % jekla visoke trdnosti. V kombinaciji z 10 % bolj neposrednega krmiljenja in novim podvozjem vozniku omogoča dinamične vozne lastnosti z visoko stopnjo udobja. Tako se novi i30 pelje bolje kot kadarkoli, je izjemno zvočno izoliran in, preprosto povedano, udoben in v mestu izjemno agilen. Po prvih nekaj kilometrih že lahko ocenimo, da gre za dober izdelek, ki bo vsem všečen.


Kupci bodo lahko izbirali med tremi bencinskimi motorji in enim dizelskim s tremi močmi. Vrh bencinske ponudbe predstavlja za ヒュンダイ povsem nov 1,4-litrski motor T-GDI s 103 kW (140 KM). Na bencinski strani sta na voljo še litrski trivaljnik s turbopolnilnikom in 88,3 kW (120 KM) ter 1,4-litrski bencinski motor s 73,3 kW (100 KM). Za ljubitelje dizlov pa je na razpolago 1,6-litrski dizelski motor s tremi nazivnimi močmi: 70 kW (95 KM), 81 kW (110 KM) in 100 kW (136 KM) ter izpusti ogljikovega dioksida od 89 g/km naprej. Za omenjene motorje sta na voljo šeststopenjski ročni menjalnik ali Hyundaiev sedemstopenjski robotiziran menjalnik z dvojno sklopko.

Funkcije povezljivosti so v stiku s časom in s tem, kar se v segmentu pričakuje. Tako je voznikom na razpolago sistem s petpalčnim LCD-zaslonom, ki prinaša vse možne načine povezljivosti tako prek Apple CarPlay 好き アンドロイドオート. Opazili pa smo tudi akustično zanimiv zvočni sistem, ki se ponaša z odličnim zvokom in zadostno mero basov.

Notranjost je oblikovno zanimivo zastavljena. Prevladujejo dobri materiali.
Notranjost je oblikovno zanimivo zastavljena. Prevladujejo dobri materiali.

i30 ima v skladu z najvišjimi evropskimi standardi varnosti vgrajene najnovejše aktivne varnostne funkcije – nekaj najpomembnejših pa je prisotnih že v osnovni različici novega i30. Tako je serijsko na voljo sistem za zaviranje v sili, sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu, sistem za samodejno zasenčenje žarometov ter sistem za zaznavanje utrujenosti voznika. Nadgradite pa jih lahko s pametnim tempomatom, sistemom za 死角制御, sistemom za opozarjanje na prečni promet, sistemom za zaznavo prometnih znakov. Torej vsem všečni sistemi za našo večjo varnost.

Če zgornjim adutom prištejemo še enega od najboljših garancijskih paketov na trgu – 5-letna tovarniška garancija brez omejitve prevoženih kilometrov, zajema poleg omenjenega tudi 5 let asistence na cesti in 5 let brezplačnih preventivnih pregledov vozila. Potem pogled na ceno razkrije izjemno všečno kombinacijo, ki se zdi, da v paketu predstavlja eno od bolj racionalnih odločitev na trgu.

Če torej iščete všečen avtomobil, ki je hkrati izjemno sodoben in ima vse adute nemških konkurentov, hkrati pa želite čim manj stroškov z lastništvom, ki jih zagotavlja v prvih 5 letih edinstvena Hyundaieva garancija, potem je i30 pravzaprav že na začetku prodaje zmagovalec. Vstopni model stane 13.990 evrov, medtem ko boste za bolje opremljenega s 120-konjskim bencinskim motorjem morali plačati 17.990 evrov.

Torej vsem všečen in prav zares ljudski avto ….

詳しくは

詳しくは:
ヒュンダイ

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。