FBピクセル

Coca Cola navdušuje z novimi inovativnimi pokrovčki

Coca-Cola je več kot samo blagovna znamka, saj svoje plastenke in pločevinke ne polni zgolj s pijačo, ampak tudi emocijami. Zato ji je uspelo s potrošniki ustvariti prav posebno kemijo in priti v intimo domala vsakega gospodinjstva. A sedaj je šla še korak dlje in prek svojega trajnostnega programa lansirala 16 inovativnih pokrovčkov, ki plastenkam dajejo 'drugo življenje'.

コカコーラ dnevno po svetu proda več kot miljardo in pol pijač in velik del tega odpade na plastenke. Pa ste se kdaj morda vprašali, kako izgleda življenje teh plastenk ko v njih ni več Coca-Cole? Dejstvo je, da kar osem od desetih plastenk konča na odlagališčih in zgolj peščica ima torej srečo, da gre v ekološka nebesa (beri reciklažo). Še bolj kot to pa žalosti dejstvo, da se jih veliko klati po rečnih bregovih, morskih obalah, na dnu morja in rek, travnikih, gozdovih in ulicah.

Toda Coca-Cola je skupaj z agencijo Ogilvy & Mather China praznim plastenkam s posebnimi zamaški vdahnila novo dušo, ki trka na vest ponovne uporabe na zabave in praktičen način. Projekt ‘Drugo življenje’ (2ndLives) namreč plastenko med drugim postavlja v vlogo vodne pištolice, posodice za tekoče milo, šilčka, piščalke, naprave za izdelavo milnih mehurčkov, utež ročke, pršila in čopiča. Z zamaški pa je Coca-Cola hkrati zamašila usta tudi številnim, ki so jo očitali pomanjkanje družbene odgovornosti.

続きを読む: お金持ちや贅沢な人たちのインスタグラムのプロフィールはどのようなものなのでしょうか?

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。