昨日、アメリカでは有名な感謝祭またはサンクスギビングの日が祝われ、クリスマスと新年で終わるホリデーシーズンが始まりました。現在、人気のあるショッピングの日はブラック フライデーであり、休日後の月曜日、つまり 12 月 1 日には、アメリカでの人気がますます急速に高まっているオンライン ショッピングの休日であるサイバー マンデーが到来します。
Thanksgiving 27. novembra v Ameriki predstavlja uradno otvoritev praznične sezone, toda trgovci v resnici popuste in praznične ‘’deal-breakerje’’ ponujajo že veliko prej. Prava ‘’norija’’ se začne v petek po dnevu zahvalnosti, na tako imenovani ブラックフライデー. Izraz je bil prvič uporabljen že leta 1966, saj se je na cestah zgodilo ogromno nesreč, ki so bile posledica gromozanskega števila Američanov, ki so se v petek po prazniku odpravili v praznični ‘’šoping’’.
続きを読む: 2014 年に最もバイラルな広告 20 件
Ponedeljek, ki sledi Black Friday-u pa je サイバーマンデー, dan, ko spletne tržnice in trgovine ponujajo najrazličnejše popuste vsem spletnim nakupovalcem. V resnici jih veliko (recimo Amazon, Walmart in Target) s popusti začne že prej in jih podaljša na celoten teden po Cyber Monday-u.
Praznik, ki ga je prvič uvedla stran Shop.org leta 2005, je v nekaj letih pripeljal do tega, da so sami lani Američani na ta ponedeljek online zapravili kar 2,29 bilijona dolarjev (predlani pa 1,5 bilijona). Ena tretjina nakupovalcev je po spletnih trgovinah brskala že en dan prej, največ (75%) pa jih je nakupe opravilo že takoj zjutraj. Povprečen Američan je za praznično nakupovanje na Cyber Monday lani zapravil 884,5 dolarjev, zaradi česar si trgovci že manejo roke, saj je to kar 150 dolarjev več, kot bi za praznične nakupe zapravil v navadni trgovini.
Ni kaj, v 21. stoletju tudi Božičku ne preostane nič drugega, kot da nakupuje online.
詳しくは:
www.cybermonday.com