FBピクセル

ダッジ チャージャー SRT ヘルキャット – 史上最速の量産セダン

クライスラーチームが数か月前にヘルキャットバージョンのチャレンジャーを発売した後、ダッジの専門家たちはすぐに腕まくりし、さらに有毒な充電器、同じ「ヘルキャット」バージョンのセダンの設計を開始した。 600馬力の代わりに、6.2リッターHEMIスーパーチャージャー付きガソリンエンジンは、最大出力707馬力を絞り出し、これは時速328kmに十分です。

Rezultat dela je najhitrejša serijsko proizvajana limuzina vseh časov, saj so 6,2-litrski HEMI supercharged motor “navili” na kar 707 KM ali 520 kW ter tovornjaških 880 Nm navora, kar zadošča da stotico na merilniku hitrosti prekrije v superšportnih 3.7秒, taisti merilnik pa se nato zaustavi šele pri oznaki 328 km/h. Tako naj bi “četrt milje” kolikor dolge so značilne ameriške dirke v ravni črti, prevozil v 11 sekundah, kar ga zelo približa magični meji 10 sekund. prekaša pa celo najbolj zmogljive “hišne” superšportnike kot so: chevrolet camaro ZR1, dodge viper SRT GTS, corvete ZR1.

Najmočnejša različica chargerja si tako večino vozne mehanike kot tudi motor deli s prej omenjenim challengerjem, kateremu moč in s tem zmogljivosti pa so s 600 KM dvignili na preko 700 KM. S tem je charger SRT hellcat občutno močnejši tudi od najbolj očitnega konkurenta BMW M5, ki v različici obeležitve 30 obletnice tega modela zmore 600 KM.

Ob tem so mu inženirji namenili še bolj zmogljiva podvozje in vzmetenje ter zavorni sistem Brembo ものによって 390 milimetrskimi zavornimi diski, obenem pa so mu izboljšali razmerje teže med obema kolesnima osema, kjer sedaj to znaša 54:46 v korist prednjega para koles, kar je zelo blizu idealni razporeditvi teže.

続きを読む: Dodge challenger hellcat: najbolj zmogljiva vražja mačka vseh časov

Tako kot zunanja podoba, tudi notranjost prekipeva od športnosti. Prednja sedeža telesi trdno držita na mestu, voznik pa vrti športni volan s prestavnimi ročicami za njim. Med merilniki in na sredinski konzoli pa so številni merilniki zmogljivosti kot so: merilnik bočnih G-pospeškov, delovanje turbopolnilnika in štoparica.
Tako kot zunanja podoba, tudi notranjost prekipeva od športnosti. Prednja sedeža telesi trdno držita na mestu, voznik pa vrti športni volan s prestavnimi ročicami za njim. Med merilniki in na sredinski konzoli pa so številni merilniki zmogljivosti kot so: merilnik bočnih G-pospeškov, delovanje turbopolnilnika in štoparica.

Za prenos enormne moči na zadnji par koles in posledično na cesto skrbi izboljšana osemstopenjska prestavna avtomatika, z samo 160 milisekundnimi presledki med posameznimi prestavami. Za čim boljši stik s podlago pa skrbijo posebne Pirelli P Zero performance pnevmatike, ki so postavljene na platišča premera 20 palcev. Vnoznik pa ima na razpolago tudi sistem prilagodljive trdote blažilnikov v treh nastavitvah.

Posebnost predstavlja tudi ključa, ali bolje rečeno dva od njih, kjer rdeči ključ v zaganjaču odklene celotno 707 KM konjenico pod pokrovom, medtem ko črni ključ omeji le to na 500 KM. s tem lahko lastnik načrtovano usklajuje komu nameni kakšen ključ in s tem kolikšno moč pod prste posameznega voznika. Poleg tega pa tistim, ki ne zaupajo avta drugim voznikom, ko vam ga osebje najljubše restavracije parkira na njihovo parkirišče, obstaja nastavitev, kjer lastnik s pomočjo štirimestne kode vklopi t.i. Valet Mode, kjer elektornika motorju še dodatno pristriže krila.

Prodaja trenutno najmočnejšega ameriškega “muscle car” steče v prvi polovici prihodnjega leta, le malce pred tem pa bodo pri Dodgu razkrili tudi ceno zanj, vseeno pa naj bi ibla blizu cene prej omenjenega challengerja hellcat, se pravi okoli 60 tisoč ameriških zelencev. Če ga želite med prvimi zapeljati v garažo pa vedite, da bo proizvodnja omejena na zgolj 1.200 primerkov letno.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。