世界中の広告代理店は、常にクライアントを喜ばせ、世間の注目を集める広告キャンペーンを作成しようと努めています。しかし、広告によって個人の意識に深く定着させることができる人はほんのわずかです。
Mnogi kreativni oglasi ostanejo v spominu ljudi še dolgo po njihovi objavi. Nanje ne smemo gledati le kot na sredstvo za prepričevanje potrošnikov. Hkrati so namreč tudi vir informacij za družbo, nemalokrat pa sprožijo razprave o pomembnih stvareh.
Bright Side je nedavno preučeval primere socialnega oglaševanja, ki se ukvarja s perečimi družbenimi problemi s celega sveta. Oglasi dokazujejo, da se vsi ubadamo s podobnimi težavami. Prav zato je treba v želji po razreševanju teh sodelovati.
見てみましょう na katere družbene probleme so trenutno najbolj osredotočeni oglasi po svetu.
Galerija – Šokantni oglasi, ki so vzbudili največ zanimanja javnosti