Dokaz, da morajo biti dobri oglasi šokantni

Oglaševalske agencije po svetu se neprestano trudijo, da bi ugodile svojim naročnikom in ustvarile oglaševalske kampanje, ki bi pritegnile pozornost javnosti. A le redkim se uspe s svojimi oglasi zasidrati globoko v posameznikovo zavest.

Mnogi kreativni oglasi ostanejo v spominu ljudi še dolgo po njihovi objavi. Nanje ne smemo gledati le kot na sredstvo za prepričevanje potrošnikov. Hkrati so namreč tudi vir informacij za družbo, nemalokrat pa sprožijo razprave o pomembnih stvareh.

Bright Side je nedavno preučeval primere socialnega oglaševanja, ki se ukvarja s perečimi družbenimi problemi s celega sveta. Oglasi dokazujejo, da se vsi ubadamo s podobnimi težavami. Prav zato je treba v želji po razreševanju teh sodelovati.

Poglejmo, na katere družbene probleme so trenutno najbolj osredotočeni oglasi po svetu.

Galerija – Šokantni oglasi, ki so vzbudili največ zanimanja javnosti

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!