fbpx

Bizarno smešni oglasi za TV spektakel Super Bowl, zaradi katerih se je Amerika valjala po tleh

Foto: Volkswagen

Super Bowl ni le obračun med najboljšimi ekipami lige NFL, ampak tudi bojno polje za blagovne znamke, kjer lahko pokažejo svojo duhovitost in ustvarjalnost. V preteklih letih so podjetja uporabila največji oder v ameriškem športu za ustvarjanje oglasov, ki niso le nepozabni, ampak tudi smešni do nasmeja. Tukaj je nekaj najbolj smešnih oglasov predvajanih med TV spektaklom Super Bowl, zaradi katerih se je Amerika valjala po tleh.

“The Budweiser Frogs” (1995) – Ta klasična reklama prikazuje tri žabe, ki kvakajo na ime blagovne znamke, nastavljene na živahno melodijo bendža. S proračunom 2 milijona dolarjev je bila ta reklama velika uspešnica in ostaja stalnica Super Bowla. Pravzaprav je tako nepozabno, da je žaba, ki kvaka “Bud-weis-er”, zdaj sinonim za blagovno znamko.

“Terry Tate, Office Linebacker” (2003) – Ta reklama za Reebok prikazuje nekdanjega igralca lige NFL Lesterja Speighta kot “Terryja Tatea”, trdega uradnika, ki drži sodelavce v vrsti. Reklama je bila tako uspešna, da je povzročila več nadaljevanj in še danes ostaja priljubljena med oboževalci. Proračun za ta spot je bil zajetnih 3 milijone dolarjev.

“The Pepsi Stuff” (1997) – Ta reklama prikazuje zvezdnike, vključno s Cindy Crawford in Davidom Bowiejem, ki promovirajo Pepsijev program zvestobe. S produkcijskimi stroški 5 milijonov dolarjev ta reklama izstopa v zgodovini oglaševanja na Super Bowlu, zahvaljujoč privlačnemu zvončenju in postavitvi zvezdnikov. Na žalost oglas ni dosegljiv na Youtube.

“Betty White Gets Rough” (2010) – Ta reklama za Snickers prikazuje ljubljeno igralko Betty White, ki jo napadejo med igro nogometa. Reklama je bila tako uspešna, da je prejela več nagrad in pomagala oživiti Whiteovo kariero. Proračun za ta spot je bil skromen milijon dolarjev.

“ETRADE Baby” (2008) – Ta reklama za spletno trgovalno platformo prikazuje govorečega dojenčka, ki je obogatel z ETRADE. S produkcijskimi stroški 3 milijone dolarjev je ta reklama hkrati neumna in pametna ter ostaja priljubljena izbira za oglaševanje na Super Bowlu.

Te oglasi so le nekaj primerov številnih nepozabnih in smešnih oglasov, ki so v preteklih letih krasile Super Bowl. S ceno 7,2 milijona dolarjev za 30-sekundni spot med Super Bowlom LVII morajo blagovne znamke prinesti svojo igro na višji nivo, da bodo vplivale na več kot 100 milijonov gledalcev, ki se jih dosežejo z oglasom. Naj gre za žabe, ki kvakajo spevno melodijo, ali pisarniške spremljevalce sodelavcev v vrsti ali govorečih dojenčkov, ki bogatijo, je bil Super Bowl vedno razstavni prostor za nekatere najboljše in najbolj smešne oglase na svetu.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.