FBピクセル

Drive Tribe: družbeno omrežje za oktanske navdušence izpod prstov bivših topgearovcev

Drive Tribe

Jeremy Clarkson, James May in Richard Hammond ne počivajo in vseskozi delujejo na visokih obratih. Med snemanjem avtomobilistične oddaje The Grand Tour so tako našli čas za izdelavo spletne avtomobilistične platforme Drive Tribe, namenjene oktanskim navdušencem. Clarkson pravi, da je Drive Tribe pravzaprav spletni portal z vsebino za odrasle YouPorn, le da za navdušence nad avtomobilizmom.

Potem ko so Jeremy Clarkson, James May in Richard Hammond potešili vse oktanske navdušence z novo avtomobilistično serijo グランドツアー, so nedavno lansirali še Drive Tribe, digitalno središče, ki pod eno streho združuje videoposnetke, članke in interaktivne vsebine o avtomobilizmu, združene po plemenih.


Te vodijo plemenske vodje, med katerimi so tudi vsi omenjeni voditelji, na voljo pa še drugi ”poglavarji” (nastopajo v vlogi mnenjskih voditeljev oz. idejnih vodij, ki spodbujajo člane plemena k ustvarjanju lastnih vsebin). Plemena so tematsko obarvani kotički in posamezna plemena med seboj tekmujejo. V priljubljenosti, ne za hrano, pač pa za všečke in sledilce. To uporabnike ”prisili”, da objavljajo čim bolj kakovostne vsebine. Kako popularno je neko pleme, z glasovanjem določajo uporabniki sami.

続きを読む: ドナルド・トランプは定石を持ってニューヨークの街を歩いていた


Na platformi Drive Tribe lahko počnemo podobne reči kot na drugih družbenih omrežjih, torej lajkamo, sledimo, komentirano, delimo, objavljamo … Do spletne platforme lahko s svojim フェイスブック računom dostopate prek brskalnika ali prek aplikacije (アンドロイド, iPhone).

Galerija – Drive Tribe:

詳しくは

詳しくは:
drivetribe.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。