初代BMW M8を手に入れました!前世紀の 90 年代の 8 シリーズには追加の M バッジが付いていなかったので、これが本当に最初です。そして、これまでで最も強力な 8 は私たちに何をもたらしてくれるでしょうか?ヒントを与えましょう。モデルは 3 つもあり、そのうちの 1 つは特に凶暴です。
フードの下 BMW M8 隠れています 4.4リッターV型8気筒 z dvojno turbino, ki smo srečali že pri BMW M5. Proizvede 600 (441 kW) konjskih moči in zavidljivih 750ニュートンメートル navora. Takšen motor najdemo v ‘standardni’ različici BMW M8, v kolikor pa vam to še ni dovolj, si lahko omislite brutalni M8 Competition. V tem primeru bo motor navit na 625 (460 kW) konjev in predstavlja izjemno hitrega “grand tourerja”. Tako je bilo tudi pri modelu M5, M8 pa prinaša bistveno razliko. Lahko si ga omislite tudi 「なしの上に」. Neodvisno od modela, je BMW M8 na voljo s samodejnim 8速 Steptronic menjalnikom in xドライブ štirikolesnim pogonom, ki vas bo od 0 に 100km/h pognal v le 3,3 sekundah. M8 Competition Coupé bo od te številke še za desetinko hitrejši, M8 Convertible pa za desetinko počasnejši.
Hitrost BMW M8 je elektronsko omejena na 250km/h, če pa se odločite za M Drivers Package, pa se boste lahko pognali do 305km/h. Omenjene zmogljivosti uvrščajo BMW M8 med elito GT avtomobilov. Po številkah je boljši od Aston Martina Vantage in ne zaostaja prav dosti za Ferrarijem 812 Superfast. Dizajn BMW M8 se ni drastično spremenil, je pa 目立つ より攻撃的な. 20インチ platišča so samoumevna, po želji pa lahko zunanjost obogatite s paketom M Carbon. BMW M8 se bo v živo predstavil že konec meseca, kar bo še dodatno razgrelo prihajajoče vroče poletne dni.
Galerija: BMW M8
詳しくは:
BMW.si