FBピクセル

Facebook は今日 10 周年を祝います - そして将来は?!

Facebook は今日、10 周年を迎えますが、これはテクノロジーの世界ではかなりの誕生日です。今日では、このソーシャル ネットワークなしのオンライン ソーシャル ライフを想像するのは困難です。そして未来は?

10年 je vsekakor mejnik, pri katerem se bo moral tudi slavni マーク・ザッカーバーグ, ustanovitelj Facebook-a ozreti nazaj in vsekakor razmisliti o prihodnosti svojega podjetja. フェイスブック ni več študenstski projekt, temveč projekt, katerega uporabniki skupaj tvorijo prebivalstvo največje države na svetu, skupaj danes že 1,2 milijade uporabnikov. Na njega pa dnevno nalagajo milijarde različnih delčkov informacij in vsebin. Ter na njem preživijo največ odmerjenega časa na internetu.

Danes objavljena napoved – pogleda nazaj – zgodovinske časovnice vašega življenja

Facebook pri 10. letih izgublja svoj “cool”

Facebook se ukvarja s tipičnim sindromom družb, ki postajajo pre-velike in v katerih so hitre spremembe težje. Tudi iz tega razloga je pred dvema letoma močno zamujal pri razvoju モバイルアプリケーション, kar pa se je v zadnjem letu izboljšuje. Filozofija “mobile first“, ki jo je sprejel za svojo tudi マーク・ザッカーバーグ, odpira vrata novim generacijam uporabnikov, katerim je mobilna pametna naprava prvi stik z lastnim internetom. Pa vendar se zdi, da フェイスブック izgublja svoj “いいね” pri tej najbolj pomembni generacij mladih. Generaciji, ki Facebook-u garantira naslednjih 10 let, oziroma prihodnost. Usipte generacije je po mnenju sociologov popolnoma normalna stvar, saj se nove generacije vselej upirajo standardom in normam starejših generacij. Ta mladostniški upor išče nove komunikacijske poti in načine. In tudi zaradi tega dejstva pri Facebook-u niso pretirano zaskrbljeni zaradi določenih kazalnikov, ki ne odražajo pozitivnih trendov.

こちらもお読みください: Ali Facebook izgublja svoj cool?!

Preživetje tudi z nakupom – kul – projektov

Facebook ve, da sebe ne more predrugačiti po okusu vseh, zato je vseskozi na preži za zanimivimi projekti. Tako je eden njegovih največjih nakupov v zadnjih letih “インスタグラム“, kljub dejstvu, da so ga kupili ostal popolnoma samostojen projekt na svojem področju. Želja po nakupu kul projektov se kaže tudi pri poizkusu nakupa, pri najstnikih izjemno popularne aplikacije, SnapChat, za katero je フェイスブック ponudil 3 milijarde dolarjev – ja prav ste slišali. In bili zavrnjeni s strani lastnika aplikacije SnapChat.

Zaslužki družbe letijo v nebo

7.7 milijarde dolarjev prihodkov v letu 2013 ter visoki dobički in trend rasti prihodkov, ki je izjemen, podjetju ta hip zagotavljajo tolikšno mero prihodkov, da pri フェイスブック lahko udobno razmišljajo o strateških potezah in že v samem štartu kupijo kogar koli, ki bi jih lahko na kakršen koli način ogrožal. Hkrati pa razvijajo nove veje projekta kot je aplikacija “Paper”, ki je na voljo od včeraj.

Preberite tudi: Facebookが新しいPaperアプリを発表

Preberite tudi: 7 つのウェブ巨人を訪問: Facebook

Mark Zuckerberg ob 10 letnici – Facebook-a

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。