フェラーリ 488 ピスタは、集中トレーニングのためにジムに送られ、体重が減り、筋肉量が大幅に増加した現在のフェラーリ 488 GTB と考えることができます。赤い美しさの魅惑的なラインは、その下にフェラーリ エンジニアリングの頂点を隠しており、多くの人がポルシェ 911 GT2 RS の代わりにフェラーリ 488 ピスタを購入するよう説得するでしょう。
“Telovadnica” in “vaditelji” v Marenellu so poskrbeli, da ima フェラーリ 488 ピスタ kar 90 kilogramov manj v primerjavi s Ferrarijem 488 GTB. Pista tako tehta 1.280 kilogramov, ob predpostavki, da ima nameščeno vso dodatno opremo, ki je ravno tako narejena iz lahkih materialov. Po izgubi teže je prišla na vrsto še moč. Ta se je povečala za 50 konjskih moči in je zdaj mamljivih 711 konjskih moči. Po navedbah Ferrarija je to največje povečanje moči, ki ga je bila deležna katerakoli posebna serija njihovih avtomobilov. Najmočnejši 8-valjni V motor v Ferrarijevi zgodovini je poleg povečane moči dobil še dodatnih 10 Nm navora in ima zdaj kar トルク770Nm.
In kako se kombinacija manjše teže in večje moči opazi pri zmogljivosti? Čas, ki ga Ferrari 488 Pista potrebuje od 0 do 100 km/h, je le 2,85 sekunde, čas od 0~200km/h pa zgolj 7,6 sekunde. Kazalec hitrosti se ustavi pri 340km/h. V primerjavi s Ferrarijem 488 GTB to pomeni, da je Pista za 10 km/h hitrejši in za 0,25 sekunde hitreje prikaže številko 100 na svojem kazalniku hitrosti. Poleg vsega je inženirjem uspelo povečati silo, ki potisne avtomobil k tlom za 20 odstotkov, kar ga naredi še bolj okretnega in še hitrejšega. Najnovejši lepotec iz Maranella ima še bolj agresiven napev, ki ga je mogoče občudovati v vseh prestavah in skozi ves razpon obratov motorja. Okvirna cena za Ferrari 488 Pista je 30万米ドル.
Galerija – Ferrari 488 Pista
詳しくは:
auto.ferrari.com