新しいフェラーリ 488 スパイダーは、488 GB モデルの「ハゲ」バージョンです。なぜハゲているのですか?なぜなら、Spider はそのオープントップの派生製品だからです。髪に風が当たると最高時速 325 km で吹き上がり、ハードトップを備えたフェラーリとしては最速のフェラーリとなります。 2015 年 9 月のフランクフルト モーター ショーでデビューする予定で、最初の写真と技術仕様は次のとおりです。
Družina 488 je dobila naraščaj, saj se po modelu Ferarri GTB zdaj čredi pridružuje še Ferrari 488 Spider, njegova različica s trdo premično streho, ki je od kupejevskega brata težja za 50 kilogramov (1420 kg). Pod pokrovom ”Pajka” se skriva 3,9-litrski twin turbo V8 agregat s 670 ”Cavallinovimi rampanti”, t.j. ”konji” (492 kW, 760 Nm navora), ki svojo moč prenaša prek 7-stopenjskega menjalnika, ki so si ga sposodili pri svojem F1 programu. Kot 10 kg težji predhodnik 458 Spider, ima tudi naslednik dvodelno zložljivo streho, ki se v stanju mirovanja zloži v 14 sekundah (med vožnjo je ni ”operativna”).
https://youtu.be/1TPOcbDnquY
Od nič do 100 km/h se izstreli 3秒以内に (8,7 sekunde do 200 km/h), medtem ko končna hitrost znaša 325 km/h (pri zaprti strehi). Za nekoliko več adrenalina med vožnjo bo poskrbel tudi manj ”obsesiven” sistema za preprečevanja zdrsa pogonskih koles, saj naj bi bilo na ta račun pospeševanje iz ovinka tudi do ducat odstotkov hitrejše.
続きを読む: レゴブロックから完璧なフェラーリ F40 レプリカを組み立てよう
Za glavami potnikov Ferrari 488 Spiderja se nahaja varovalno steklo, ki ščiti pred vetrom in je lahko odprto tudi, ko je streha zaprta, da slišite vso tisto rohnenje motorja za vami. Cena športnika z mnogo eksotičnimi materiali zaenkrat še ni znana, je pa kupe različica na voljo od 260 tisoč evrov dalje, kar pomeni, da bo Spider verjetno nekaj deset tisočakov dražji.
詳しくは:
488spider.ferrari.com