フェラーリ BR20 は、現在は引退した GTC4Lusso モデルをベースにしたユニークな「黒いカラス」です。 Unikatは「シューティングブレーク」リアエンドを放棄し、よりクーペのようなリアエンドに置き換えました。
Premožna in pomembna Ferrarijeva stranka si je zaželela unikatnega ʺčrnega vrancaʺ. Ferrari BR20 svoje oblikovne iztočnice črpa pri kupejih, ki so jih pri Ferrariju izdelovali v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja, predvsem pri modelih z 12-valjnim motorjem, kot sta denimo 410 SA in 500 Superfast. V primerjavi z ʺdonatorskimʺ avtomobilom je BR20 daljši za 76mm, večina te razlike pa je nastalo ravno v močno spremenjenem お尻 in strmo spuščajoči se strehi.
Sprednji del modela BR20 je dobil nove in nižje pozicionirane žaromete, navpične elemente v prednji maski in unikatna 20インチリム, ki jih ne boste videli na nobenem drugem Ferrariju. Notranjost je prav tako posebna, v njen pa prevladuje kombinacija dveh različnih odtenkov rjave barve in ogljikovih vlaken. Sedeži so oblazinjeni s temno rjavim usnjem Heritage Testa di Moro, s srebrnimi šivi in unikatnim vzorcem. Zadnjih sedežev ni več, zamenjal pa jih je eleganten odlagalni prostor, ki je narejen iz orehovega lesa in zapira pogled na prtljago v prtljažnem prostoru.
Tehnični podatki o motorju niso znani, lahko o njih sklepamo, glede na avtomobil, na katerem je unikat osnovan. Model GTC4Lusso poganja 6,2-litrski 大気中の V12気筒 と 690 konjskimi 権力 と 697 Nm navora, ki se od 0 に 100km/h 撃ち込む 3.4秒 そして最高速度に達します 335km/h. Cena unikata ni znana, a če sklepamo po donatorskem avtomobilu, ki stane približno 300,000ユーロ, lahko sklepamo, da je moral skrivnostni kupec za Ferrari BR20 seči kar globoko v žep.