fbpx
Ferrari BR20; Foto: media.ferrari.com

法拉利 BR20:独特的黑背

法拉利 BR20 是一款独特的“黑鸦”,基于现已退役的 GTC4Lusso 车型打造。 Unikat放弃了“射击刹车”的后端,取而代之的是更像轿跑车的后端。

Premožna in pomembna Ferrarijeva stranka si je zaželela unikatnega ʺčrnega vrancaʺ. Ferrari BR20 svoje oblikovne iztočnice črpa pri kupejih, ki so jih pri Ferrariju izdelovali v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja, predvsem pri modelih z 12-valjnim motorjem, kot sta denimo 410 SA in 500 Superfast. V primerjavi z ʺdonatorskimʺ avtomobilom je BR20 daljši za 76毫米, večina te razlike pa je nastalo ravno v močno spremenjenem 屁股 in strmo spuščajoči se strehi.

Sprednji del modela BR20 je dobil nove in nižje pozicionirane žaromete, navpične elemente v prednji maski in unikatna 20英寸轮圈, ki jih ne boste videli na nobenem drugem Ferrariju. Notranjost je prav tako posebna, v njen pa prevladuje kombinacija dveh različnih odtenkov rjave barve in ogljikovih vlaken. Sedeži so oblazinjeni s temno rjavim usnjem Heritage Testa di Moro, s srebrnimi šivi in unikatnim vzorcem. Zadnjih sedežev ni več, zamenjal pa jih je eleganten odlagalni prostor, ki je narejen iz orehovega lesa in zapira pogled na prtljago v prtljažnem prostoru.

Ferrari BR20; Foto: media.ferrari.com

Tehnični podatki o motorju niso znani, lahko o njih sklepamo, glede na avtomobil, na katerem je unikat osnovan. Model GTC4Lusso poganja 6,2-litrski 大气的 V12-valjnik690 konjskimi 权力697 Nm navora, ki se od 0100 公里/小时 požene v 3.4秒 并达到最高速度 335 公里/小时. Cena unikata ni znana, a če sklepamo po donatorskem avtomobilu, ki stane približno 30万欧元, lahko sklepamo, da je moral skrivnostni kupec za Ferrari BR20 seči kar globoko v žep.

更多信息

法拉利网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。