FBピクセル

Hyundai Tucson: popolnoma nova oblikovna smer popularnega SUV-ja

Foto:Hyundai

ヒュンダイ na globalnih trgih v zadnjih letih pogumno “ustvarja” trende tudi v oblikovanju. In ker bo novi Hyundai Tuscon globalni model, bomo te filozofije deležni tudi Evropejci. Prava revolucija se začenja prav z modelom ヒュンダイ ツーソン.

ヒュンダイ je predstavil povsem novega Hyundai Tucsona, ki se odlikuje z napredno, eksperimentalno zasnovo in najsodobnejšo tehnologijo ter postavlja nove standarde v segmentu kompaktnih športnih terencev. Poleg eksperimentalnega dizajna ponuja najučinkovitejšo linijo pogonskih sklopov v svojem razredu, s čimer poudarja Hyundaijevo zavezanost k čisti vožnji, hkrati pa ohranja pravi karakter SUV-ja. Gre sicer za že kar 4. generacijo uspešnega modela, ki ga je Hyundai prodal v kar 7 milijonih primerkov. Tudi zato je Tuscon po besedah Hyundai najbolje prodajan SUV 世界中。

Hyundai Tucson je bil razvit v skladu z novo oblikovalsko identiteto podjetja ‘Sensuous Sportiness’.

Ponuja najbolj elektrificirano linijo pogonskih sklopov v segmentu kompaktnih športnih terencev、 含む ハイブリッド, priključnimi hibridi in blagimi 48-voltnimi hibridnimi možnostmi. Tako povsem novi Tucson dokončuje elektrifikacijo Hyundaijeve flote terencev. Drugi elektrificirani športni terenci, ki jih proizvaja Hyundai, vključujejo povsem električno in hibridno različico Kona, drugo generacijo vozil NEXO na električni gorivni celici ter Santa Fe s hibridnimi in priključnimi hibridnimi možnostmi prodajne palete. ヒュンダイ z uvedbo elektrifikacije v svoje najnovejše modele utrjuje svoj položaj proizvajalca s široko paleto elektrificiranih pogonskih sklopov, hkrati pa postaja znan po odličnih elektrificirani izdelkih. Tako je prav Hyundai Kona eno boljših električnih vozil.

Revolucija oblikovanja se nadaljuje tudi v sami notrajnosti vozila, ki je popolnoma vesoljska. Hvalimo!

Popolnoma nov Tucson je prvi popolnoma spremenjeni Hyundaijev SUV, ki je bil razvit v skladu z novo oblikovalsko identiteto podjetja ‘Sensuous Sportiness’. Za to smer je značilna harmonija med štirimi osnovnimi elementi: razmerjem, arhitekturo, slogom in tehnologijo. Njen namen je v Hyundaijeva vozila vnesti čutni in čustveni pridih, dosežen z inovativno tehnologijo in rešitvami, ter bistvena diferenciacija. Če smo Hyundaju morda v preteklosti očitali “sterilnost” pri oblikovanju brez drznosti, bodo očitno novi modeli te znamke še kako pogumni.


Podrobneje bomo o novem Hyundai Tucson takrat, ko pripelje na evropske ceste. To naj bi se zgodilo že letos.

詳しくは

ヒュンダイ

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。