飛行中、突然、後ろの席の子供たちに容赦なく蹴られ、座席が跳ねるのを感じませんか?これらに対処する方法と、乗組員に助けを求めるのが最適な場合は次のとおりです。
V strahu opazujete, kdo bo sedel na sedež za vami v želji, da to le ne bo kakšen mali potnik, saj se pogosto zgodi, da otroci radi brcajo v sedež pred seboj. Ne vedno. Ne vsi! Ampak vsi pa so že kdaj poskusili.
Kadar otroci brcajo v vaš sedež je vse prej kot prijetno. Številni starši želijo svoje malčke kar najbolj zaposliti, a venomer to ni mogoče. Kako se torej soočiti z malim »dinozavrom«, kar se da učinkovito in brez zamer?
Pogosto se z malo potrpljenja pride daleč. Starši se namreč dobro zavedajo, da je vedenje njihovega otroka moteče, zato jim tega ne rabite ponavljati. Za začetek jim prijazno pokimajte, s tem jim boste dali vedeti, da vas dejanje moti, lahko pa, če želite narediti nekaj dobrega, začnete pogovor z otrokom. Najbolje je, da ga zamotite s čim drugim. Pogosto je dovolj že žvenket s ključi ali izdelava letala iz papirja. Starši vam bodo zagotovo hvaležni.
Ko to ne zaleže in otroci še kar brcajo v vaš sedež
Včasih pa tudi najbolj pogumna prizadevanja sopotnikov, da bi pomirili otroka, ne uspejo. Takrat je čas, da za pomoč poprosite kabinsko osebje. Sploh če otrok ob tem še pleza pod in čez sedeže ter nenehno pritiska na gum. Ta dejanja lahko namreč ogrozijo varnost vseh na letalu. A tudi stevardesam situacije ni venomer enostavno rešiti.
Mnoge stevardese pravijo, da je njihov odziv na takšne pritožbe odvisen od obnašanja staršev. Če se ti trudijo rešiti situacijo, jim bodo pustili dovolj časa in prostora, da to uredijo sami. Če pa jih nastala situacija ne moti, pa bo stevardesa običajno pristopila do otroka in se skušala pogovoriti z njim, s čimer bo poslala tudi signal staršem. Če ne, bo pristopila tudi do njih in jim ponudila nekaj rešitev za nastalo situacijo – dodaten prigrizek, sok ali brezplačne komplete dejavnosti za otroke.
Otrok, ki se na letalu neprimerno obnaša, je lahko moteč za vse na krovu, vključno – in morda včasih še posebej – za starše. S tem, da se težave lotite z veliko mero potrpežljivosti in prijaznosti ter se na kabinsko osebje obrnete le v skrajnem primeru. Ne pozabite, kot pri vseh stvareh, povezanih s potovanjem, lahko že malo empatije pripomore k temu, da se stvari zgladijo.