FBピクセル

夜の主役が広告キャンペーンの「主役」になるとき

お酒を飲みすぎた翌朝、ジャンボポスターに自分の姿が写っていたらどう思いますか?あなたは警告を受けました!日本では、夜のぼうっとしたスターたちが広告キャンペーンの不名誉な「スター」になった。

Japonska. Dežela vzhajajočega sonca, kulinaričnih dobrot in samosvojega uličnega stila, dežela, kjer se razvija najbolj napredna tehnologija in je družba ujeta med tradicijo in prihodnostjo. Je pa tudi dežela deloholikov, ki po dnevih v pisarnah stres utopijo v bližnjih lokalih. Pitje po službi se je stopnjevalo do te mere, da vse več ljudi pijančevanje ob koncu tedna zaključi z omaganjem sredi ulic, lokalov, metrojev…

続きを読む: 動物のひげを使った広告キャンペーンが拒否されました

Čeprav na Japonskem čast in spoštovanje pomenita ogromno, se Japoncem pijančevanje do nezavesti začuda ne zdi prav nič sporno in da bi opozorili na ta fenomen, sta agenciji Ogilvy&MatherGeometry Global za naročnika, enega večjih japonskih barov Yaocho, vzeli stvari v svoje kreativne roke in na ulicah speče pijance spremenili v ‘zvezde’ jumbo plakatov: obkrožili so jih z belim okvirom in oznako #NOMISUGI (preveč pijan po japonsko) in s tem mimoidoče pozvali, naj jih poslikajo in delijo na socialnem omrežju.

Z ‘grožnjo’, da lahko prav vsaka omagana ‘zvezda pretekle noči’ že naslednje jutro postane osramočena zvezda oglasne kampanje ali tarča posmeha in javne sramote na ソーシャルネットワーク, so sprožili odličen odziv javnosti in dosegli želen namen: opozorili so na zdravstveno nevarnost nesprejemljivega vedenja, ki postaja vse bolj sprejemljivo. Pa še turisti se bolj zavedajo, da morajo biti previdni z uživanjem sakeja.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。