FBピクセル

Lola Mk6 GT, prezrta in pozabljena dirkaška ikona

Magnifico bi rekel: »Ampak a nisi ti un, k je skoz na televiziji«. Ma ne, ne, ne, Lola Mk6 GT je avto, ki se morda zdi znan, a verjetno ni tisti za katerega ga imate. Je plod sodelovanja med Fordom in Lolo in je kasneje postal odskočna deska za ikoničen Fordov model GT40, s katerim ste ga verjetno tudi zamešali.

Podobno kot GT40 je imela tudi Lola Mk6 GT sredinsko nameščeni Fordov V8 motor, športno šasijo, peresno lahko ‘lupino’ s Kammback zadkom (obliko, nastalo na podlagi aerodinamičnih raziskav W. Kamma v 30. letih) in izjemno nizko streho. Že v letu rojstva je bila povabljena na ル・マン24時間レース, a ker ‘lolovci’ niso imeli tovornjaka, ki bi jo pripeljal v Francijo, se je Lola na dirkališče iz angleškega Slougha odpravila kar ‘peš’.

Za vsakim uspešnim moškim stoji ženska in tako je tudi za uspešnim Fordom GT40 stala Lola Mk6 GT.
Za vsakim uspešnim moškim stoji ženska in tako je tudi za uspešnim Fordom GT40 stala Lola Mk6 GT.

Menjava olja je bila dovolj, da je bila pripravljena na boj. Ford je bil nad njenim krstnim nastopom več kot navdušen in je v vožnji Erica Broadleya prepoznala potencial, ki bi lahko s trona sklatil tedaj dirkaškega hegemona Ferarrija. H projektu je zato pristopil sam Henry Ford II in leto kasneje je Lolin naslednik GT40 že na svoji prvi dirki pokazal zobe. Po nekaj poporodnih krčih pa je zasijal v polni luči in sloviti Le Mans dobil kar štirikrat zapored (1966-1969). S tem je prekinil dolgoletno prevlado Ferrarija in upravičil riziko sredinske pozicije motorja.

Število Lol lahko preštejete na prste ene roke in to tiste od mizarja, saj obstajajo zgolj trije primerki.
Število Lol lahko preštejete na prste ene roke in to tiste od mizarja, saj obstajajo zgolj trije primerki.

Gromozanski uspeh GT40-ice je Lolo hitro pahnil v pozabo, o čemer pričajo zgolj tri zvarjene šasije, kar je škoda, saj je bila prav skromna Lola ‘beta’ verzija prvega fordovega zmagovalca Le Mansa. A prav to danes skupaj z zapuščino Loli zagotavlja カルト的地位 in vrtoglave cena na dražbah.

続きを読む: レッドブルリングでのタシュコのTS600の華々しいデビュー

Če ste na lovu za to ikono, definitivno parkirajte oči の上 これです strani ali pa zgolj uživajte v naslednji fotogaleriji:

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。