FBピクセル
クリスチャン・ポドゴルニク

クリスティアン・ポドゴルニク、スロベニアを訪れた著名人のファーストコンタクト

世界のスター選手がスロベニアを訪れるとき、彼女のスケジュールにはほぼ確実にクリスティアン・ポドゴルニクとの時間が含まれる。この若くて意欲的な起業家は、有名人向けエスコートエージェンシーである Unison の創設者であり、最高レベルでパーソナライズされたエクスペリエンスの作成と組織化に個人的に携わっています。彼の顧客は世界のトップセレブに属しており、彼らはビジネスのため、または単に快楽主義のためにスロベニアを訪れます。

V letih ustvarjanja za najbolj zahtevne goste se je ポドゴルニク spoznal z vrsto znanih obrazov, med njimi s slovitim igralcem Johnom Malkovichem, slavnimi tenoristi Placidom DomingomJosejem Carrerasom ter reperjem dueta LMFA, Redfoojem. Na družabnih prireditvah je spoznal tudi igralca ウィル・スミスSamuela L. Jacksona ter več drugih zvezd.

Močno razumevanje izbornih okusov Kristjan združuje s podrobnim poznavanjem gostinske in doživljajske ponudbe v Sloveniji. Zvezdniško ponudbo vedno prilagodi gostu, njegovim potrebam in željam, a vsakič gre še dlje od pričakovanj in ponudi nepozabno doživetje, ki ga drugje ne bi mogli izkusiti.

Ustvarjalec najboljšega darila

Poleg sodelovanja s svetovno zvezdniško elito Podgornika odlikuje tudi močna podjetniška žilica in nezmotljiv čut za kakovost. Zasnoval in ustvaril je blagovno znamko ゴールデンエクスペリエンス, katere paradni konj je vrhunsko ekstra deviško oljčno olje Golden, ki slovi po delcih 24-karatnega zlata. Kakovost tega prestižnega olja je bila v tujini večkrat nagrajena, njegov sloves pa je dosegel kuharje z Michelinovo zvezdico, holywoodske zvezde, celo trenutno ameriško prvo damo slovenskega rodu, Melanio Trump. A Podgornik vztraja, da je olje Golden več kot le kulinarični presežek.

Olje pooseblja bistvo izkušnje ゴールデンエクスペリエンス, ki poudarja užitek v življenju, potovanjih, vrhunski kulinariki ali nepozabni družbi. Z močnim čutom za podrobnosti in pomenom celostne izkušnje darovanja je Podgornik poskrbel tudi za izjemen videz izdelka. Vsaki steklenički olja Golden, ki je sama po sebi umetniško delo, je dodana personalizirana kartica s posvetilom. Njegovo oljčno olje hladno stiskajo v Slovenski Isti, ki slovi kot ena najboljših regij za pridelavo oljčnega olja. V vrhunski surovini pa je Podgornik videl še večji potencial. Obogatil ga je z delci 24-karatnega zlata in zaščitil v ročno izdelani žametni šatulji z zlatimi detajli. A zanj je olje več kot izdelek. Cilj Podgornikove blagovne znamke Golden je ustvariti užitek deljenja. “Vsak prejemnik darila Golden bi ga moral deliti s svojimi bližnjimi na vrhunskem dogodku, večerji, pogostitvi. Le na ta način lahko zlato olje izpolni svoj namen in postane popolno darilo.”

Če kdo, Podgornik razume ekskluzivnost

クリスチャン・ポドゴルニク je bil že od mladih nog obkrožen z estetiko, saj je rasel z umetniškimi deli v očetovi umetniški galeriji. Izpostavljenost mojstrom platna in skulptur je nedvomno oblikovala njegov čut za lepoto, ekskluzivnost in pomen rokodelstva. Ker razume potrebe VIP strank ter obenem pozna čare Slovenije, Podgornik pri vsakem gostu presega njegova pričakovanja, ne glede, kako visoka so. Leta sodelovanja z zvezdniki so njegov krog znancev močno razširila. Še danes ostaja v stiku z mnogimi svetovno znanimi obrazi, podjetniki in vplivneži, kot so Mohamed Hadid, Mario Balotelli, John Malkovich in drugi. Podgornik bo tako tudi po koncu trenutnih potovalnih omejitev ostal magnet za prihod zvezdnikov v Slovenijo, saj stavi na iskrene in dolgoročno dobre odnose, ki v svetu slavnih niso vedno stalnica.

詳しくは

インスタグラム @kristjanpodgornik
インスタグラム @ゴールデンエクスペリエンス

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。