Mazda RX-VISION je Mazdina vizija prihodnosti, ki bo v nekaj letih bojda prerasla v serijski model. Gre za naslednjo generacijo športnika, ki ga bo gnal rotacijski motor. Japonci bodo zainteresirani javnosti študijo predstavili na avtosalonu v Tokiu (Tokyo Motor Show 2015), že zdaj pa so oboževalcem avtomobilom vrgli kar nekaj kosti za glodanje. Ena izmed takih je prav gotovo motor, domišljijo pa buri tudi napoved nove generacije znamkinih vozil z oznako RX.
マツダ RX-VISION je strupena solzna Mazdina vizija z rotacijskim motorjem. Tega je znamka vpeljala že davnega leta 1967 z modelom Mazda Cosmo Sport 110S, največja zvezda in najbolje prodajan avto z rotacijskim motorjem na svetu pa je bil legendarni model Mazda RX-7. Nekateri največji optimisti v konceptu RX-VISION že vidijo njegovega naslednika, a pri Mazdi mirijo strasti in (za zdaj) vztrajajo, da gre zgolj za コンセプト. Za rotacijski motor je sicer značilno, da pridobiva pogonsko moč prek krožnega gibanja trikotnih rotorjev, in ne kot smo vajeni, torej z izmeničnim gibanjem batov.
続きを読む: ジャガー C-X75 – 最新のジェームズ・ボンド映画に登場する車の主な悪役
Za RX-VISION so Mazdini inženirji pripravili rotacijski motor nove generacije Skyactiv-R (tovrstni motor sicer nikoli ni bil del serijske proizvodnje, a nikoli se niso zares nehali posvečati tej tehnologiji), s katerim izzivajo ustaljene vzorce. 1,6-litrski agregat、 誰ができますか 300馬力 それぞれ 220kW (zgolj ocene zanesenjakov), so namestili spredaj, pogon pa so speljali na zadnji par koles. Ta so, spredaj in zadaj, obuli v 20-palčna platišča. Medtem ko zunaj avto sledi Mazdinemu KODO dizajnerskemu jeziku, je interier kombinacija レトロ in sodobnega. Duh preteklosti izžarevajo volan, pritlikava prestavna ročica, analogni merilniki in klasična ročna zavora.
詳しくは:
マツダシ