メルセデス・ベンツ EQC 400 4MATIC は、EQ ラベルの下で発売される初の 100% 電気自動車です。これは今後、ドイツのブランドであるメルセデス・ベンツの電気自動車を指すことになります。メルセデスの約束通り、EQ カー シリーズは品質、安全性、快適性を誇り、同時に EQ ブランドは電気自動車設計の分野における先駆者となるでしょう。
メルセデス・ベンツ EQC 400 4MATIC ima vgrajeno litij-ionsko baterijo z zmogljivostjo 80kWhまで十分なエネルギーを持っています。 320 prevoženih kilometrov. Če bomo EQC priključili na polnilnico z močjo 110kW, se bo baterija od 10 do 80 % napolnila v 40 minutah. Za pogon skrbita dva asinhrona elektromotorja, eden za prednjo in drugi za zadnjo os, s čimer je omogočen tudi štirikolesni pogon 4MATIC. Skupna moč, ki jo proizvedeta elektromotorja, je 300kW それぞれ 408馬力 と 765 njutonmetrov トルクの. To je dovolj, da bo EQC od 0~100km/h pospešil v manj kot 5秒, najvišja hitrost pa naj bi bila 180km/h.
EQC bo podpiral vožnjo z enim pedalom, ker bo mogoče nastavljati več nivojev rekuperacije in s tem jakost zaviranja avtomobila, medtem ko ne pritiskamo na stopalko za ‘plin’. Poleg najnovejšega sistema MBUX bomo v električnem novincu našli še ヒートポンプ, s pomočjo katere bomo avtomobil pred začetkom vožnje lahko poleti ohladili, pozimi pa 熱くなった. Da se bo serija EQ razlikovala od ostalih vozil znamke Mercedes-Benz, je vidno že na 最初 ビュー. Velika prednja maska ima črno podlago, vse skupaj je povezano z žarometi in združeno v celoto. Zadek nakazuje, da gre za クロスオーバー, saj se mu streha rahlo spušča in se zaključi z dodanim spojlerjem.
Notranjost električnega Mercedesa je obdana s kakovostnimi 材料 in tehnološko povsem na nivoju ostalih avtomobilov te znamke. Tu je že poznani MBUX sistem in dva 10.25インチ zaslona, ki skupaj tvorita veliko digitalno prikazovalno površino. Mercedes-Benz EQC bo na tržišču od leta 2020 dalje, njegove neposredne konkurente pa bodo predstavljali Jaguar i-PACE, Audi e-tron in BMW iX3.
Galerija slik: Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC
詳しくは:
メルセデスベンツsi