クラシックメルセデスのバイヤーは最年少ではない。スポーツ用の小道具や乳母車などを乗せる背もたれは必要ありません。彼は過去のどこかで、自分の人生の道を計画していたばかりの数年間に、これを経験しました。したがって、メルセデスのステーションワゴンはこのブランドの購入者に決して人気がなかったという事実があります。それらは総売上高の平均約 10% にすぎません。メルセデスは、最近販売を開始したCTモデルでそれを変えたいと考えている。
メルセデス si praktično z vsakim novim modelom, ki ga pošlje na trg želi populacije, ki po mercedesih prej ni posegala. Jezi ga predvsem dejstvo, da je konkurenca v tem segmentu izjemno uspešna in že nekaj časa ustvarja boljše tržne deleže.
Z novim razredom C in oblikovnim pristopom modelov zadnje generacije, pa se želi približati dinamični populaciji kupcev. Le tem, pa je v svoji genetiki namenjen model C T, oziroma C Estate.
Priznati je potrebno, da pri obliki mercedesovi oblikovalci pod taktirko vodje design oddelka ロバート・レシュニク, ne grešijo. Novi C T (estate) je oblikovno izjemno dinamično vozilo z neverjetno skladnostjo linij in tistim X faktorjem, ki mercedese postavlja na drug nivo, kot ostala dva nemška konkurenta. Pozornost do detailov in izdelave, 味 と vonj materialov je enostavno drugačen in občutek je, da prav na tem področju mercedes išče tistega nekoliko bolj zahtevnega kupca. Kupca z enostavno več okusa in prefinjenosti.
C model je tehnološko tisti model pri katerem ta znamka stavi in uvaja napredne tehnologije asistence pri vožnji. Le ti so namenjeni predvsem izboljšanju pasivne varnosti in preprečevanju klasičnih vozniških napak. Na tem področju je mercedes vodilni v segmentu saj ponuja vrhunske varnostne pripomočke, kot je sistem active lane assist, ki tudi samodejno popravi volan, če zapeljemo preko črte ter sistem presafe, ki do hitrosti 50km/h in ob zaznavanju ovire ali pešca na cestišču samodejno ustavi vozilo in pri tem prepreči najhujše.
Občutki v vožnji so odlični tudi zaradi prilagodljivega zračnega vzmetenja エアマチック, ki tako kot v admiralski ladiji te znamke, mercedesu razreda S poskrbi za predvidljivo nastavljanje vzmetenja s spremljanem podlage vozišča. O kvaliteti tega elementa priča tudi podatek, da ima C T “dovoljenje” za vleko tudi do 1800 kilogramov težke prikolice z naletno zavoro, kar pa je skoraj dostavniški podatek.Priročen zadek s prostornino 485リットル ni največji, a za skoraj 150リットル večji od predhodnika. Krasijo pa ga tudi različni uporabni dodatki, kot so električno zapiranje in odpiranje, zložljiva košaro za nakupe, odlagalni sistem za prtljago, ki optimizira porabo prostora v zadku in naredi red v prostoru, kjer mu velikokrat vlada kaos.Pri uvozniku so se resno lotili tudi prodajne strategije, tako bojo tako že ob samem začetku prodaje ponudili “pametni paket” z optimalno opremo po posebni ceni. Na ta način želijo doseči z modelom C T tudi do 25 odstotni delež prodaje modela C. Model C T je v osnovi od limuznske različice dražji za pribljižno 1600ユーロ in se začne pri 34.190 evrih za različico z bencinskim motorjem C 180, 34.700 evrov pa stane prvi dizelski motor C 180 BlueTec.
Posebno akcijsko ponudbo bodo pripravili v prihodnjih dneh.
詳しくは:
メルセデスベンツsi