三菱エアトレックは上海モーターショーでコンセプトとして発表され、量産版は広州モーターショーで発表された。エアトレックは、結局のところ、中国市場向けの電気自動車であるため、三菱と中国のGACとの共同プロジェクトで作成されました。
新しいもの Mitsubishi Airtrek impresionira z vpadljivim prednjim delom. Skupek luči ponazarja številko 7, za katero vemo, da je še kako priljubljena na kitajskem, saj prinaša srečo. Zunanja podoba sovpada z aktualnimi modeli Mitsubishi, ki jo s strani popestri dvobarvna karoserija, črna streha, ʺpotopneʺ kljuke vrat in aerodinamična platišča. Na zadku prav tako izstopajo luči in jasen napis EV, ki nam da vedeti, da gre za električni avtomobil.
Notranjost deluje preprosto in čisto, saj je večino gumbov nadomestil velik zaslon na dotik. Voznik ima pred seboj digitalne merilnike, ki so opremljeni z navigacijo, ki ima podporo 仮想現実. Zaradi električne platforme je Airtrek prostoren in nudi dovolj udobja tudi potnikom na zadnji klopi. 4630 mm dolg Airtrek tehta 1,900キログラム in je opremljen z baterijo s kapaciteto 69.9 kWh. Polna omogoča do 520キロ dosega, motor ki ga poganja, pa ima 135 kW moči. Mitsubishi Airtrek bo na voljo naslednje leto, a ko že omenjeno, zgolj v Ljudski republiki Kitajski.