FBピクセル

新しいインフルエンサーが登場しつつあり、あなたもおそらくその一人です

ブランドは、成功に役立つ新しい技術を常に探しています。最近、いわゆるナノインフルエンサーが受け入れられるようになりました。すべての条件を満たしていると、その一員になる可能性が十分にあります。

S pojmom インフルエンサー ste se verjetno že spoznali. Princip temelji na promociji izdelkov in storitev uporabnikov družbenih omrežij z bolj ali manj obsežnim občinstvom. Podjetja se s ciljnimi skupinami želijo povezati tudi prek nanovplivnežev.

Kdo so pravzaprav nanovplivneži?

Poročilo, ki je bilo nedavno objavljeno v časopisu ニューヨークタイムズ, pravi, da podjetja kot nanovplivneže štejejo tiste ljudi, ki imajo vsaj 1000 sledilcev そして彼らは pripravljeni oglaševati izdelke na družbenih omrežjih.

Mae Karnowski, generalni direktor agencije Obviously, ki se osredotoča na vplivnostni marketing, meni, da podjetja po tem načinu promocije posegajo zaradi tesnih vezi, ki jih imajo uporabniki s svojimi sledilci. Tehnologija podjetjem omogoča, da v svoje delo vključijo veliko število ljudi in hkrati opazujejo morebiten napredek.

Vplivneži promovirajo najrazličnejše izdelke.
Vplivneži promovirajo najrazličnejše izdelke.

リサーチ, ki je bila na vzorcu 2000 ljudi izpeljana v letošnjem februarju, je ugotovila, da 71 % ljudi meni, da je vplivnostni marketing povsem svoboden. Več kot 30 % anketirancev ni seznanjenih s pravili znamčenja in uporabe jezika, ki jih morajo upoštevati vplivneži. Javnost torej še vedno ne razume sistema delovanja vplivnostnega marketinga. Ta se sicer mora ravnati po določilih organizacije Advertising Standards Authority (ASA).

Kljub regulaciji se zdi, da se število vplivnežev veča iz dneva v dan. Kako tudi ne, ko pa bodo vaši bližnji produkt najverjetneje preizkusili zaradi vašega svetovanja?

Maik Backx, ustanovitelj agencije GoNano Influencers, je opisal poslovni model, ki tiči za nanovplivneži. Zaposleni se trudijo, da interese vplivnežev vseskozi povezujejo z interesi podjetja. Vplivneže ne oskrbujejo le z brezplačnimi izdelki、だけでなく、 denarjem.

Koliko sledilcev imate na družbenih omrežjih? Če njihovo število presega 1000, je morda čas, da se preizkusite v vlogi nanovplivneža.

Ali imate na Instagramu dovolj sledilcev, da postanete nanovplivnež?
Ali imate na Instagramu dovolj sledilcev, da postanete nanovplivnež?

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。