多くのブランドは包装廃棄物の問題を認識しています。そこで、ニベアブランドを運営するドイツの大手ベイスドルフ社は、自社製品におけるプラスチックの使用を削減するという使命に乗り出した。したがって、彼らは、ユーザーがシャワージェルを「まとめ買い」できる充電ステーションを立ち上げたいと考えています。
Projekt ima številne prednosti, vendar tudi nekaj pomanjkljivosti. Največja težava je, da geli za prhanje sami po sebi niso dobri za okolje in ni mogoče vedeti, koliko steklenic se pred recikliranjem dejansko očisti, saj sicer reciklaža ne deluje. Geli za prhanje potrebujejo za izdelavo tudi veliko vode in zaradi podnebnih sprememb je vodna kriza v mnogih državah že veliko vprašanje. ニベア rešitev vidi v posebni polnilni postaji gela za prhanje, ki za izdelavo gela porabi manj vode in ga je mogoče pakirati v recikliran papir.
Prototip dobo preizkusili na izbranih lokacijah, kjer bo blagovna znamka zbirala podatke o tem, kako potrošniki reagirajo na koncept steklenic za večkratno uporabo. Prototipni stroj je bil izdelan z njihovimi lastnimi 3D tiskalniki. ニベア upa, da bodo s to polnilno postajo potrošnikom omogočili ponovno uporabo stekleničk in zmanjšanje porabe plastike. Ko bodo ugotovili, da je enostavno spremeniti trajnostne spremembe življenjskega sloga, ga bodo hitreje sprejeli kot navado.
To je odličen začetek, da globalne blagovne znamke kot je ニベア pospešijo spremembe in postanejo trajnostna izbira.