fbpx

NIVEA predstavila prototip polnilne postaje gela za prhanje

Veliko blagovnih znamk se zaveda problema odpadne embalaže. Nemški velikan Beiesdorf, ki upravlja z blagovno znamko NIVEA se je tako lotilo misije, s katero želijo zmanjšati uporabo plastike pri svojih izdelkih. Tako želijo zagnati polnilno postajo na kateri bodo uporabniki kupili gel za prhanje “na rinfuzo”.

Projekt ima številne prednosti, vendar tudi nekaj pomanjkljivosti. Največja težava je, da geli za prhanje sami po sebi niso dobri za okolje in ni mogoče vedeti, koliko steklenic se pred recikliranjem dejansko očisti, saj sicer reciklaža ne deluje. Geli za prhanje potrebujejo za izdelavo tudi veliko vode in zaradi podnebnih sprememb je vodna kriza v mnogih državah že veliko vprašanje. NIVEA rešitev vidi v posebni polnilni postaji gela za prhanje, ki za izdelavo gela porabi manj vode in ga je mogoče pakirati v recikliran papir.

Prototip je bil izdelan z 3 D tiskalnikom.
Prototip je bil izdelan z 3 D tiskalnikom.

Prototip dobo preizkusili na izbranih lokacijah, kjer bo blagovna znamka zbirala podatke o tem, kako potrošniki reagirajo na koncept steklenic za večkratno uporabo. Prototipni stroj je bil izdelan z njihovimi lastnimi 3D tiskalniki. NIVEA upa, da bodo s to polnilno postajo potrošnikom omogočili ponovno uporabo stekleničk in zmanjšanje porabe plastike. Ko bodo ugotovili, da je enostavno spremeniti trajnostne spremembe življenjskega sloga, ga bodo hitreje sprejeli kot navado.

Polnilna postaja bo na voljo na izbranih lokacijah.
Polnilna postaja bo na voljo na izbranih lokacijah.

To je odličen začetek, da globalne blagovne znamke kot je NIVEA pospešijo spremembe in postanejo trajnostna izbira.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.