FBピクセル

Nova Mazda 3 – japonska fuzija okusa in forme

Mazda z Mazdo 3 zelo previdno nadaljuje zgodbo svoje največje uspešnice. Avtomobila, ki je pobral veliko prestičnih nagrad in za Mazdo pomeni skoraj 1/3 celotne prozivodnje. Ja, Mazda 3 je še kako pomembna v svojem segmentu. In še kako pomembna za tega proizvajalca.

Mazda 3 je inžinirje in snovalce postavila pred težko nalogo. Kako nadgraditi tako uspešen recept predhodnika, nalogo, ki je spodletela marsikateremu proizvajalcu v preteklosti. マツダ se je zato prenove svojega pradadnega konja lotila nadvse previdno in z vsemi razpoložljivimi vir. Vse sile so bili usmerjene v inovatovnost, kvaliteto, ekonomičnost na vseh nivojih, tako proizvodnje kot rabe avtomobila. Tako so proizvedli vozilo, ki je v marsičem izjemno izpopolnjeno.

Mazda 3 sicer sledi hišnemu oblikovnemu stilu コード, ki je zaznamoval že nekaj aktualnih modelov, kot sta CX-5 そして新しいもの マツダ6. Zdi se, da so z zunanjo obliko zadeli v polno. Avto je enostavno organsko lep in fotogeničen. Gre za organsko fuzijo okusa in forme, ki naj bi vozniku dala popolno izkušnjo celovitosti vozila, od odpiranja vrat, do agronomije sedenja, vožnje, glasbe…

Nova Mazda 3 /  Je enostavno eden najlepših predstavnikov razreda C
Nova Mazda 3 / Je enostavno eden najlepših predstavnikov razreda C

Notranjost kaže izjemen napredek v primerjavi s prejšnjo generacijo, predvsem je potrebno poudarit dosti boljše materiale in boljšo agronomijo. Vse kaže nato, da si マツダ želi s tem vozilom višje. V nek drug razred, ki je bil poprej rezerviran za premium znamke.

Nova Mazda 3  / urejena notranjost
Nova Mazda 3 / urejena notranjost

Tehnične katrakteristike so izjemne tudi zaradi uporabe lahkih mateiralov in tehnologije SKYACTIV, ki izjemno zmanjša težo avtomobila. Na voljo bodo štirje agregati, trije bencinski in en dizelski agregat.

Na prve občutke na cesti bomo morali še malo počakati. Mazda 3 bo na naše ceste zapeljala že čez nekaj dni.

詳しくは

Več informacij na spletni strani:
www。マツダ.si

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。