FBピクセル

新しいアウディ e-tron: これまでにこのようなアウディはなかった

アウディ e-トロン

E-tron はアウディ初の量産全電気自動車で、運転体験を次のレベルに引き上げる驚くべき機能が多数搭載されています。

Pri električnih avtomobilih odigra aerodinamika veliko vlogo, pri novem električnem evtomobilu アウディ e-トロン pa ni nič drugače. Zunanja podoba skuša biti kljub SUV obliki čim nižja in je tako primerljiva s križancem med terenskim avtomobilom in kupejem.

K nižji preži pripomore serijsko vzmetenje, ki pri hitrejši vožnji zniža avtomobil za 26 mm, če pa se znajdemo na terenu, lahko dvignemo podvozje za 35 あるいは 50mm. Široka drža električnega avtomobila アウディ e-トロン doda k športnem videzu, ki ga še bolj poudarijo izredno aerodinamične カメラ, ki služijo namesto vzvratnih ogledal.

Virtualna zunanja ogledala 彼らです 目新しさ, ki jim v praksi še nismo bili priča. Ne gre zgolj za modno muho, temveč so takšna zaradi 空気力学. Njihova površina je v primerjavi s klasičnimi ogledal za 15 cm² manjša, kar pomeni toliko manj zračnega upora, da lahko podaljšamo doseg e-trona za dodatnih 15 kilometrov. Kamere prenašajo sliko na dva 7-palčna OLED-zaslona, ki imata podporo samodejnega prilagajanja svetilnosti in približevanja okolice.

Pri električnem avtomobilu sta zelo pomembni še dve komponenti. Prva je バッテリー、そしてもう一つは 電気モーター. Audi e-tron 55 quattro ima elektromotorja. Tisti na prvi osi ima 125 kW (135 kW- Boost način) moči, tisti na zadnji osi pa 140 kW (165 kW) moči. Skupna sistemska moč tako znaša 265 kW それぞれ 300kW v Boost načinu, kar je enakovredno 408 konjskim močem.

アウディ e-トロン
アウディ e-トロン

Način Boost omogoča maksimalno 容量 baterije in elektromotorjev, ko le to potrebujemo. Pri polni bateriji nam je na voljo 四回 v trajanju osmih sekund. Občutenje pospeševanje je v tem primeru res neverjetno in enostavno nekaj takšnega, kar bi morali probati na lastni koži, da bi sploh vedeli o čem govorimo. Baterija s kapaciteto 95 kWh でできている 36 modulov, vsakega izmed njih pa je v primeru okvare mogoče zamenjati.

Baterija ima dovolj energije za 417 kilometrov dolgo pot, na njo pa pri Audiju nudijo garancijo v trajanju osmih let また 160.000 prevoženih kilometrov. Če je polnimo z močjo 11kW, bo polna v 8,5 urah, pri moči 22kW そしてで 4,5 urah. Ko bomo imeli priložnost polniti s polnilnico, ki ima 150 kW moči (v tem trenutku po naših podatkih v Sloveniji še ni na voljo), pa bo baterija polna v manj kot 30. minutah.

アウディ e-トロン
アウディ e-トロン

アウディ e-トロン je opremljen s štirikolesnim pogonom, za katerega skrbita elektromotorja. Je ravno tako zmogljiv kot klasični, mehanski štirikolesni pogon quattro. Za potrebe hlajenja in ogrevanja baterije je potrebno kar 40 metrov cevi in 22 litrov tekočine. Vse to prispeva k teži, ki je pri električnem avtomobilu Audi e-tron opazna. Ima namreč 2565 kilogramov, baterijski sistem pa k temu prispeva 700 kilogramov, kar je približna teža prve generacije Volkswagen Beetla.

Audi e-tron je na pričetku prodaje na voljo v različici 55 quattro, ki ima že omenjeno 95kW バッテリーと 265 kW (300 kW) moči. Na voljo je od 83.000 evrov dalje, digitalna stranska ogledala pa so na voljo za 1772 evrov. Audi e-tron je že na voljo za naročilo.

Galerija: Audi e-tron

詳しくは

詳しくは:
アウディ

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。