排出ガスのない運転、スポーティな機敏性、納得のいく航続距離。これらすべてが新しい BMW iX によって提供され、将来の電気モデルに向けた新しいデザインを提示し、イノベーションとコネクティビティへの扉を大きく開きます。
新しいもの BMW iX bo na voljo v dveh različicah. Obe bosta opremljeni z električnim štirikolesnim pogonom s skupno močjo 385 kW (523 KM). Različica iX xDrive50 (baterija s kapaciteto 105,2 kWh) bo lahko prevozila do 650km, medtem ko bo doseg različice iX xDrive40 (baterija s kapaciteto 71 kWh) znašal 425 km. Kasneje se bo pridružil še model BMW iX M60, ki naj bi imel celo 440 kW moči (600 KM).
BMW iX je bil že od same ideje zasnovan kot električni avtomobil. Optimizirana je aerodinamika, zasnova pa je narejena iz aluminija in karbonskih vlaken, ki povečajo trdnost in zmanjšajo težo. Za primerno ohlajanje, oziroma ogrevanje baterije bo skrbela vgrajena toplotna črpalka. Kombinirana polnilna enota bo omogočala polnjenje z do 200kW moči (iX xDrive40 do 150 kW), baterija pa bo tako od 10- に 80% napolnjena že v 35分. V tem primeru bo 10 minutno polnjenje zadostovalo za do 150km nadaljnje vožnje.
iX bo že pri osnovni različici bogato opremljen, posebno pozornost pa so posvetili tako imenovanemu 運転する sistemu. Temelji na povezavi med avtomobilom in človekom, slednji pa lahko svoje ukaze predaja preko govora, kretenj ali preko zaslona na dotik. Osrednji sistem predstavlja ukrivljen zaslon, ki je sestavljen iz 12.3インチ informacijskega prikazovalnika in 14,9-palčnega nadzornega prikazovalnika. Sicer je notranjost prostorna, prijeten ambient pa zagotavlja dobro počutje. Prav tako je širok nabor novih asistentov, varnostnih sistemov in tehnologij, ki bodo dosegali avtonomnost tretje stopnje.