FBピクセル

新しいメルセデス A クラス – 陰 (フォーミュラ 1) と陽 (ハッチバック)

Novi razred A se bo iz septembrskega avtosalona v Frankfurtu preselil naravnost v prodajne salone.

2015 年 9 月、ヨーロッパの道路は、2012 年にデビューし、このドイツのブランドの未来を再定義した、リニューアルされた第 3 世代となる新世代のメルセデス A クラスによってさらに豊かになります。この改良では、A45 AMG のスポーティなバージョンと燃料効率の高い新しいディーゼル エンジンも導入され、すべての A クラス モデルには新しいダイナミック セレクト アダプティブ シャシーも搭載されています。変更のほとんどは「舞台裏」で行われ、人相の点では、「若者」は前任者からそれほど離れていませんが、それ以外は完全に新しいものであり、F1の魂とF1の快適さを備えた車です。リムジン。

Da novi メルセデス クラスA ni doživel korenitih posegov v zunanjosti je pričakovano, saj ne popravljaš, kar ni pokvarjeno. Zato pa prinaša nove dimenzije vozne dinamike. V razred A se je namreč naselilo stikalo Dynamic Select, ki lahko v trenutku zamenja karakter vozila. Na izbiro so programi Comfort (udobno), スポーツ (športno), Eco (ekološko) in Individual (osebno), ki da vozniku proste roke pri izbiri lastnosti motorja, volana, vzmetenja, menjalnika in klime. Serijsko ga ima skoraj celoten kombilimuzinski naraščaj (”črna ovca” je BlueEfficiency, sicer prvak varčnosti), torej modeli A 200 d 4MATIC, A 220 4 MATIC, A 220 d, A 220 d 4MATIC, A 250 4MATIC, A 250 Sport in A 250 Sport 4MATIC, dobili pa ga boste v kombinaciji s sedem-stopenjskim samodejnim menjalnikom, opremo AMG Line in športnim podvozjem.


Po videzu vozila od aktualne serijo ločimo po zadnjih žarometih in odbijaču (prednji je bolj oster, zadnji ima ”vdrte” izpušni cevi) in prednjih LED svetilih (opcijsko), kirurški nož pa je zarezal tudi v režo hladilnika. Kar se tiče agregatov je situacija sledeča. Najskromnejši je A160 (vstopni model) z novim 1,6-litrskim štirivaljnim bencinskim agregatom (75 kilovatov), medtem ko sta različici A220 (130 kW) in A250 (160 kW) v teh letih pridobili vsaka po 5 kilovatov. Najbolj varčen iz serije je A180d BlueEfficiency, ki pod pokrovom čuva 1,5-litrski dizelski agregat z 80 kW. Ob tem gre pojasniti oznako d, ki je pri Mercedesu novi CDI, torej vozilo z dizelskim motorjem.

Preoblečeni Mercedes-Benz A45 AMG.
Preoblečeni Mercedes-Benz A45 AMG.

Najmočnejši A45 AMG bo imel agregat z 280 kilovati in bo od 0 do 100 km/ zmogel v 4,2 sekunde (s tem za 0,4 sekunde poseka čas aktualnega prvaka razreda). Za koktajl Formule 1 in limuzine poskrbi paket Motorsport Edition, ki ga bodo lahko deležne vse izpeljanke, izdajali pa ga bodo zeleni dodatki, AMG platišča, športni sedeži in nekatero drugo notranje okrasje. In ko smo ravno pri notranjosti. Tam se je znašla dvojna instrumentalna plošča (znana nam je že iz modelov GLA in CLA), pa večopravilna enota z opcijskim 8-palčnim zaslonom na dotik, ki bo od leta 2016 lahko gostil tudi infozabavna sistema Apple CarPlay in MirrorLink, prenovljena so nekatera stikala, rahlo drugačna je armaturna plošča, novi so sedeži in barvne kombinacij, izboljšani so materiali,…

続きを読む: メルセデス・ベンツは新型 C クラス クーペを発表しました – 最高か無か!

Razred A ima dva diametralno nasprotna karakterja.
Razred A ima dva diametralno nasprotna karakterja.

Iz gledišča vožnje pri prenovljenem razredu A so napredovali športni občutek za volanom (črpali so svoje inženirsko znanje iz 式1), iz vidika udobja pa so za še več le-tega poškilili k svojim limuzinam in razredu S. S serijo prihaja tudi nov serijski sistem 衝突防止アシストプラス, ki radarsko zazna stanje vozila pred nami in voznika opozori na nevarnost trčenja. Če se voznik nanj ne odzove, zavira sam. Obstajajo tudi kopica drugih asistentičnih sistemov, med njimi uravnavanje razdalje in zaznavanje vozila v mrtvem kotu. Četica novih vozil razreda A se bo v slovenskih prodajnih salonih znašla 2015 年 9 月.

詳しくは

詳しくは:
メルセデスベンツsi

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。