FBピクセル

新型ミニ クラブマン – 成長したバン

新型ミニクラブマン 2015

ミニことBMWは休むことなく、ミニモデル群の刷新攻勢を続けている。今回は、世界で最も都会的な配送トラックの新しい外観に感動することができます。確かに、これはかつてクラブマン モデルの主要な機能でした。

O lepoti novega Clubman-a se bo kresalo, a je dejstvo, da je lepši od predhodnika tisto kateremu bo pritrdil pravzaprav vsak. Njegova največja posebnost so dvokrilna zadnja vrata prtljažnika ter dolga strešna linija. Največja sprememba je seveda celovit občutek karoserije, ki izgleda vsekakor bolj konkretno od predhodne generacije. Clubman je konkretno zrasel, saj je v širino v primerjavi s 5 vratnim Minijem dobil dobrih 9 centimetrov, med tem ko je medosna razdalja pridobila kar debelih 10 centimetrov, centimetrov toliko več, da gre pri novem Clubmanu pravzaprav za popolnoma drug avtomobilski razred.

Clubman izpade zares dolg, a to je dobro in všečno.
Clubman izpade zares dolg, a to je dobro in všečno.

Skupaj se teh centimertov v dolžini nabere kar 27. Če smo pri centimetrih, potem je potrebno to dimenzijo pretopiti še v litre in pogledati v prtljažnik, ki sicer s kombijevskim razredom nima veliko skupnega, a vseeno postreže s 380 litri. To pa so že mere manjših družinskih kombi limuzin.

380 litrov ni rekord. Je pa več kot pri svojih Mini bratih.
380 litrov ni rekord. Je pa več kot pri svojih Mini bratih.

Zadosti, da boste v njega spravili več kot v katerega koli brata družine Mini. In podlaga za dober izgovor ob nakupu najbolj praktičnega Minija.

もちろん、 Mini-ju Clubman ne gre za delovni stroj temveč vašo osebno izjavo stila. Z njim se ne bodo vozili serviserji pralnih strojev temveč po vsej verjetnosti nekoliko bolj urbani obrtniki, oziroma mojstri svojih stilskih obrti.

ミニ クラブマンは、個人のスタイルを表現するものです。そして同時に最も合理的で便利なMini。
Mini Clubman je izjava osebnega stila. In hkrati najbolj racionalen & uporaben Mini.

Da bodo izstopali v svojem Clubman-u so pri Mini poskrbeli s pestro izbiro elementov dodatne opreme za individualizacijo zunanjosti in notranjosti: paket aerodinamike ジョン・クーパー・ワークス, linija za zunanjost Chrome Line; strešni nosilci; velik izbor tipov sedežev, okrasnih površin in barv notranjosti; ekskluzivni elementi opreme ジョン・クーパー・ワークス MINI Yours. Izbire toliko, da bo vaš Clubman zares popolnoma individualen in ga ne boste spregledali v poplav konfekcijskih izdelkov.


Greh bi bil v tem članku govoriti o tehničnih specifikacijah, saj je pri Clubman praktično vse tako kot mora biti, oziroma kot je pri njegovih bratih s katerimi si deli motorje in konje. Vsekakor ne glede na svoje “kombi” poreklo Clubman premore značko S na svojem zadku ter tako tudi različico, ki premore 192 britansko-nemških vrancev, ki jih lahko prvič upravljate z 8 stopenjsko avtomatiko steptronic in tako Clubman-a poženete do zavidljivih 228 km/h ter z njim tekmujete od križišča do križišča – torej od 0~100km/h v športnih 7.1 sekunde.

彼は激怒しているようだ!なんてこった?!
彼は激怒しているようだ!なんてこった?!

Da boste bolj varni pri vijuganju v go-kart スタイル Clubman poskrbi široko paleto inovativnih sistemov za pomoč vozniku: MINI Head-Up projektor, sistem za pomoč pri parkiranju, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji in 運転アシスタント z aktivnim asistentom za uravnavanje hitrosti s kamero, opozorilnik pred naletom in trkom s pešcem s funkcijo zaviranja, asistent za dolge luči in sistem za prepoznavanje prometnih znakov …. in še in še. Torej tisto kar poznamo pri centimetrsko večjih bratih iz dežele Bavarske, ki posojajo tehnologijo tej znamki.

ミニクラブマン je zadosti nenavaden in hkrati praktičen, da s svojo posebnostjo cilja na tiste, ki jim je že sedaj bil všeč 田舎者, a so si želeli nekoliko bolj “pri_asfaltnega” minija z nekoliko več tistega tipičnega “mini” občutka. Ni več grdi raček družine Mini. Je le nekoliko bolj poseben. Kar je dobro.

詳しくは

詳しくは:
ミニ.si 

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。