Resnično izjemno težko je narediti avto, ki bi v sebi vseboval toliko odtenkov, kot jih vsebuje novi Renault Kadjar. V osnovi gre za avtomobil, ki bi bil rad pravzaprav vse. Družinska limuzina, karavan in SUV v enem. Ni vedno dobro toliko odtenkov avtomobila tlačiti v en sam koncept. Vendar se vseeno zdi, da je to Renault-u dobro uspelo.
Pot za novega Renault Kadjarja (bere se đ) je tlakoval njegov manjši bratec ルノー キャプチャー, ki je sicer v drugem avtomobilskem razredu absolutni zmagovalec slovenskih src。それが理由です ルノー ni imel težke odločitve in je Kadjarja pognal v razred, kjer konkurenca ne spi. Tudi zato je カジャール od le te malo večji ter z nekoliko bolj markantnim obrazom od povprečja.
Videz mišičnjaka, ki kaže šeštorčka ga tako loči od konkurence, ki je sicer spodobna, a vseeno dosti bolj zadržana. Zdi se, da novi カジャール stavi predvsem na svoj videz pa čeprav “Renaultova” pamet tudi ni od muh.
Torej na zunaj je med večjimi kompaknimi križanci, saj je dolg skoraj 4.45 metra in v širino meri 1.84 metra. Bolj kot zunanje mere nas vselej zanima kako prostorna je notranjost, a tam vas prtljažnik ne bo navdušil z bizarno visokimi številkami temveč le z razrednim povprečjem. 472 litrov je lahko malo ali veliko. Pri tem je seveda vse odvisno od tega ali ste optimist ali pesimist. V notranjost se nimamo kaj pritoževati nad prostorskimi gabariti. Zdi se, da je vse skupaj urejeno lepo in noge “dihajo” tudi pri večjih predstavnih moškega spola. Če je zunanjost markantna je notranjost dosti bolj zadržana in na nek način preveč plastična.
Kar ni slabo saj je カジャール poleg mestnega zapeljivca tudi terenec in spodobi se, da je v notranjosti nekoliko bolj robusten, a s tem tudi nekoliko bolj špartanski.
Na testu smo imeli 130 konjičkov urnega dizla, ki je lepo predel in se pustil pretikat sklasičnim 6速 menjalnikom. Seveda ne bi bil spodoben terenec, če ne bi premogel stalnega, a dinamičnega pogona 4×4, ki se prilagaja podlagi ter moč prenaša po potrebi tudi na zadnji par koles.
Motor je zgleden izdelek, ki dobro opravi z kar precej težkim avtomobilom. A se je potrebno zavedati, da je 130 francoskih konjičev (320Nm navora) vseeno ravno tista mejna vrednost za še določeno mero zabavnosti. Kar koli manj v tem avtomobilu vsekakor pomeni družinski、 それぞれ upokojenski paket. Zato priporočamo, da pri izberi vzamete motor iz vrha modelne palete.
130 konjev bo zahtevalo najmanj 6,5 litrov dizla の上 100km/h, a se boste dinamičnejši vozniki tej številki le stežka približali in bo ta vselej ostala med 7 in 8 litri. Ob izraziti mestni vožnji pa še kakšen liter več.
Bose Edition – paket, ki ga naredi še privlačnejšega
Renault Kadjar Bose® Edition, kakršnega smo imeli na testu se ponaša z žarometi Full LED Pure Vision, ohišji zunanjih ogledal v svetleče črni barvi, 19‘‘ platišči iz lahke litine Egeus, multimedijskim sistemom R-Link 2 z zaslonom na dotik ter s posebnim znakom Bose® na blatnikih in pragovi vrat s podpisom Bose®. V notranjosti je opazen poudarek detailih kot je volan v Nappa črnem usnju, kromirani dodatki v notranjosti, kromirana obroba zvočnikov v spodnjem delu vrat spredaj ter posebno oblazinjenje s svetlo sivo obrobo za dodaten pridih elegance. Za doplačilo lahko izberete tudi usnjeno oblazinjenje sedežev. Seveda ne moremo mimo pregovorne zvočne opreme Bose®, ki naj bi v Kadjarju skrbela za “ディスコ” občutke, a smo bili nad samim zvokom kar malce razočarani saj smo si od značke Bose obetali več.
Renault Kadjar v paketni preobleki Bose Edition in najmočnješim dizel pogonom z oznako DCI 130 4WD je praktično najdražji Kadjar in se njegova cena brez posebnih dodatkov (usnje, panorama) prične pri 28.900 evrov.
Malo ali veliko?! Za avto, ki si želi biti vsega malo in mu to tudi uspeva….. realno in mogoče celo zelo racionalno.
詳しくは:
ルノー.si