Nihče si ne želi biti nadlegovan. In zgolj tisti, ki so na svoji koži doživeli kakršnokoli obliko nadlegovanja, vedo, s kakšnimi strahovi so se soočali in se morda soočajo še danes. Dress for respect (obleka za spoštovanje) je projekt, ki dokazuje, da je ‘navidezno nedolžen dotik’ vse prej kot nedolžen.
Oglaševalska agencija Ogilvy je za podjetje Schweppes ustvarila obleko, ki meri, kako pogosto in s kakšno intenzivnostjo moški v nočnih klubih nadlegujejo ženske (predvsem z dotiki). Cilj kampanje je bil ozavestiti moške o resnosti nadlegovanja (brazilskih) žensk v klubih, saj so ti v preliminarnih intervjujih povedali, da ženske nadlegovanje pač ne gane.
Za projekt, ki so ga poimenovali The Dress For Respect, so raziskovalci ustvarili obleko, v katero je vgrajen senzor, ki zaznava dotik in pritisk. V realnem času so nato na računalnikih spremljali nadlegovanje. V nočni klub so poslali tri ženske, oblečene v posebno obleko, ki se je na tistih mestih, kjer so jih moški zagrabili, na računalniku obarvala glede na dotik in moč pritiska, pa tudi kolikokrat je bila ženska dotaknjena.
Title: The Dress for Respect
Client: Schweppes
Office: @OgilvyBrasilSee more design work here: https://t.co/plNvU4NFAw#ClientWork pic.twitter.com/8QRDU960uh
— Ogilvy (@Ogilvy) November 28, 2018
Rezultati so pokazali, da so se moški najpogosteje dotaknili križa, hrbta in rok. V manj kot štirih urah je senzor zaznal, da so bile vse tri ženske skupaj dotaknjene 157 krat. Po koncu eksperimenta so bili moški pozvani k ogledu rezultatov, nad katerimi so bili presenečeni.
詳しくは:
ogilvy.com