当初、Amazon は書籍のみを販売していましたが、現在では「販売できる」ものはほぼすべて販売されています。これは、すべての買い手がさまざまなサプライヤー、つまり売り手の価格をチェックし、可能な限り最高のオファー、つまり最低価格を得ることができるユニークなポイントを表す理由でもあります。この記事では、なぜ Amazon が世界で最も人気のあるオンライン小売業者になったのか、そしてなぜあなたもこのオンライン巨人に加わる時期が来たのかを探っていきます。
1年 2020 se zdi za Amazon prelomno leto, saj beleži rekordne številke. Na nek način tako velike, da so nepredstavljive. Tudi zato smo se odločili, da izberemo tiste, ki najlažje orišejo njegovo veličino in tudi tebe prepričajo, da del svojih spletnih nakupnih navad preusmeriš na アマゾン。成功 アマゾン namreč ni samoumeven, temveč je pogojen s tem, da je na tej spletni trgovski strani vedno najugodnejša ponudba, torej najnižja cena. Točno to ugotavlja tudi vedno več slovenskih spletnih potrošnikov.
1. dejstvo: spletni kupci porabijo več časa za nakupovanje na Amazonu kot drugih 9 največjih spletnih trgovcev skupaj
A tu je še več drugih presenetljivih dejstev. V ZDA je Amazon tako zelo priljubljen, da zasluži 49 centov od vsakega dolarja porabljenega za spletne nakupe. Kar drugače povedano pomeni, da se 50 odstotkov denarja, namenjenega spletnim nakupom, pretoči preko Amazona. V letu 2019 pa so zabeležili kar 280 milijard ameriških dolarjev prometa! Neverjeten pa je tudi podatek, da ima v spletnih kategorijah, kot so golf, nega kože, baterije, kuhinjski pripomočki, več kot 90-odstotni delež na trgu spletne prodaje.
2. dejstvo: Amazon je drugo podjetje v zgodovini, ki je vredno več kot trilijon dolarjev
Zgodilo se je 4. septembra 2018, ko je Amazon vstopil v klub, v katerem je bil doslej le Apple. To je nepredstavljiv mejnik v poslovni zgodovini. Amazon je tako eno izmed najvrednejših podjetji na svetu. Družbo mu delata Apple in Microsoft.
3.dejstvo: Amazon Prime je največji nakupovalni klub na svetu, pa ni le to, je še veliko več!
アマゾンプライム združuje kar 150 milijonov članov največjega nakupovalnega kluba na svetu. A slednji niso postali člani tega kluba le zaradi precej nižjih poštnin in hitrih dostav ter možnosti nižjih cen pri določenih produktih, ampak tudi zaradi tega, ker s članstvom v največjem nakupovalnem klubu dobiš dostop do največje video knjižnice na svetu (Amazon Video), največjega izbora priljubljenih knjižnih naslovov (Amazon Reads) ter glasbe (Amazon Music). Večina servisov deluje tudi pri slovenskih uporabnikih. Statistika v ZDA je prav neverjetna, tam je članov Amazon Prime kar 95 milijonov naročnikov. Torej slaba tretjina vseh državljanov ZDA Tako uporablja Amazon Prime. Pri tem se je potrebno zavedati, da lahko アマゾンプライム račun deliš s svojim sostanovalcem oziroma zakonskim partnerjem popolnoma brezplačno. Dve tretjini vseh ameriških domov ima naročnino na Amazon Prime, osebe v gospodinjstvu pa potrebujejo le en račun. (Velja tudi za slovenske uporabnike Amazon Prime).
4. dejstvo: Če bi leta 1997 investirali 1.200 evrov v Amazon, bi bili danes milijonar
アマゾン je svoj IPO (Initial public offering) izvedel 15. maja 1997, po ceni 18 dolarjev za delnico podjetja. Če bi takrat kupili delnic za 1.200 dolarjev, bi bili danes milijonarji. A ostanimo še pri nekaterih drugih dejstvih. Amazon je ustanovil Jeff Bezos v svoji garaži leta 1994. Danes na minuto zasluži 230.000 dolarjev, njegovo bogastvo pa je v času pisanja tega članka ocenjeno na kar 129 milijard dolarjev. Kakopak je najbolj premožen Zemljan. A analitiki zaradi korona krize in pozitivnih kazalcev アマゾン v prvem četrtletju leta 2020 napovedujejo, da bo premoženje Bezosa do konca leta 2021 zraslo na kar 200 milijard dolarjev. To bi bil tudi svojevrsten mejnik, prvič v zgodovini človeštva bi se namreč zgodilo, da ima nekdo pod svojim palcem več kot kar 200 milijard! A pojdimo k začetkom …
ジェフ・ベゾス je želel registrirati ime za svojo e-trgovino pod imenom Cadabra. Navdihnila ga je beseda “Abracadabra”, trgovina pa bi s tem dobila sporočilo, da je spletno nakupovanje čarobno. Vendar je njegov odvetnik besedo napačno razumel in jo izgovoril kot “truplo” – kadaver. Prav zaradi tega si je Jeff premislil. Pravzaprav ime Amazon niti ni bila Jeffova druga izbira, temveč šele tretja. Za sekundarno ime si je izbral Relentless, kar v prevodu pomeni “neusmiljeno”. Toda sodelavci in prijatelji nad imenom niso bili navdušeni. Jeffu pa je bilo to ime vseeno dovolj všeč, da je kupil domeno. Še danes se tako zgodi, da če vpišete URL relentless.com, vas bo spletno mesto preusmerilo naravnost na アマゾン.com.
5. dejstvo: アマゾンビジネス je največja spletna trgovina za podjetja na svetu!
V kolikor uporabljate klasični Amazon, morate hitro začeti razmišljati o tem, da pričnete uporabljati različico アマゾンビジネス, ki tudi slovenskim podjetjem prinaša množico prav neverjetnih ugodnosti. Hkrati pa je za slovenska podjetja popolnoma brezplačna! Zanimiva so predvsem dejstva, da アマゾンビジネス po svetu uporablja kar 55 podjetij s seznama “Fortune 100”. Največja podjetja na svetu so torej svojo nabavo že preusmerila na アマゾン. Tem podjetjem sledijo javni zavodi, kot so največje bolnišnice v ZDA, ter lokalna samouprava. Tukaj so seveda vsa podjetja in zasebniki, ki želijo na trgu ponudbe in povpraševanja dosegati najboljšo možno ceno。で slovenskih podjetjih poslujemo preko amazon.de, nemškega アマゾン, ki slovenskim podjetjem omogoča enake ugodnosti kot nemškim podjetjem, omogoča pa jim tudi (v kolikor so zavezanci za DDV) VATなしで購入する. Amazon.de je preveden v angleški jezik.
6.dejstvo: Amazon “Prime Day” je največji šoping praznik na svetu, kjer so popusti popolnoma neverjetni
Seveda poznate ブラックフライデー, サイバーマンデー in druge nakupovalne praznike, a se slednji nikakor ne morejo primerjati z 48 ur čiste šoping ekstaze, ki se ji reče プライムデー.
Prvič je bil アマゾンプライムデー predstavljen leta 2015, in sicer kot praznovanje 20. obletnice Amazona in je takrat predstavljal 24 urni dogodek, šoping praznik namenjen le članom アマゾンプライム. Med “プライムデー”jem lahko pričakujete cene, ki so najnižje možne cene. In ker je Amazon tako zelo velik trgovec, za določene izdelke doseže prav neverjetne cene. Lansko leto je bil Prime Day neverjetno uspešen. Med tokrat kar 48-urnim prodajnim dogodkom, ki je potekal 15. in 16. julija, so člani Amazon Prima kupili več kot 175 milijonov izdelkov. To je bil največji nakupovalni dan v zgodovini podjetja. Podjetje pa naj bi zabeležilo kar 2 milijardi prihodkov v 48 urah. Amazon Prime Day bo letos potekal po vsej verjetnosti med 15. in 30. junijem. Datum “Prime day 2020” še ni znan.
V アマゾンプライムデー lahko sodelujejo le člani največjega nakupovalnega kluba, アマゾンプライム. Brezplačno ga preizkušiš na tem naslovu!
7. dejstvo: Je daleč največja trgovska mreža na svetu, Amazon N1
Amazon je le eden od trgovcev v svoji največji trgovski mreži na svetu, saj v njej sodeluje več kot 2,5 milijona podjetij, ki preko omrežja prodajajo kot trgovci ali proizvajalci. Svoje izdelke lahko preko Amazona ponudijo celemu svetu. Od letošnjega februarja je status アマゾン prodajalca mogoče pridobiti tudi kot slovensko podjetje. Vse, kar zato potrebujete, je ustvarjanje računa アマゾンビジネス, ki ga lahko ustvarite prek te povezave. In že lahko brezplačno zaženete trgovino pri največjem trgovcu. Pa za konec postrezimo še z nekaj neverjetnimi številkami. V アメリカ合衆国 se v minuti proda preko 4.000 izdelkov, mesečno pa spletno stran obišče več kot 150 milijonov uporabnikov mesečno. To je kar polovica vseh državljanov ZDA. Od tega jih kar 89 odstotkov trdi, da tam dobijo najboljšo ponudbo.