FBピクセル

スロベニアでも「Idea for Fuel」プロジェクトに取り組む旅行者のジョナイ・ソーサさん

Jonay Sosa (sredina) v družbi Publicisovi ... Tomašek (levo), Drago Mlakar (desno)

興味深いプロジェクト「Idejes for Fuel」(燃料のためのイデヘス)の著者であるスペインのソングライター、ジョナイ・ソーサは、ここで急いでいます。プロジェクトの一環として、2014 年 6 月に彼はバンで広告代理店から別の広告代理店へと乗り継ぎヨーロッパ横断の旅に乗り出しました。これまでのところ、彼は自分の新鮮なアイデアを 12 か国の 16 の代理店と交換してきました。彼の白いバンは現在、広告代理店ピュブリシス グループ スロベニアの住所に駐車されています。

Jonay Sosa je tekstopisec iz Španije, se je v sklopu projekta Ideas for fuel podal na zanimivo pot nadgrajevanja osebnih in poslovnih izkušenj. Pri tem je združil ljubezen do svojega dela v oglaševanju ter potovanj in spoznavanja novih ljudi. S svojim kombijem, v katerem tudi prebiva in ustvarja, se podal na pot, na kateri obiskuje najbolj prodorne evropske agencije. 12.794 km dolga pot ga je doslej vodila po 12-ih državah16-ih agencijah. Priporočila agencij, ki jih je predhodno obiskal v regiji zahodne Evrope, so ga pripeljala tudi v Slovenijo, kjer je za dva tedna moči združil z agencijami Publicis, Saatchi&Saatchi in Leo Burnett, ki sodijo pod okrilje Publicis Groupe Slovenija.

Jonay Sosa (na sredini) v druzbi publicisovih kreativcev.
Jonay Sosa (na sredini) v druzbi publicisovih kreativcev.

Potovanje je Jonayev osebni in hkrati karierni projekt, ki mu omogoča, da nadgrajuje svoje izkušnje kot tekstopisec, medtem ko raziskuje načine oglaševanja in marketinškega komuniciranja v različnih državah. Njegov moto, s katerim v lokalna okolja vnaša dodatno svežino, se glasi: »If you get stuck, I go with the truck!« V zameno za »rezervoar goriva« agencije tako za omejen čas dobijo tekstopisca, ki je visoko motiviran in neobremenjen s pogledi poslovnega okolja ali pričakovanji naročnikov.

Za Jonayem Soso je sicer že bogata in plodna kariera, saj je sedem let delal v agencijah Saatchi & Saatchi in Delcampo Saatchi & Saatchi ter drugih prodornih oglaševalcih. Pri delu se je kalil v številnih državah in različnih kulturnih okoljih, pri čemer je sodeloval tudi s prepoznavnimi klienti, kot so Toyota, P&G, Sony in drugi. Za svoje delo je prejel več uglednih nagrad na kreativnih festivalih, med katerimi še posebej izstopajo dvakratna uvrstitev med finaliste festivala kreativnosti Kanski Levi (print finalist za naročnika Sony in Olay), zlato odličje na London International Awards, nagrade na festivalu El Sol, španskem D&AD ter druga priznanja.

詳しくは

詳しくは:
ideasforfuel.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。