fbpx

Il viaggiatore Jonay Sosa con il progetto "Ideas for Fuel" anche in Slovenia

Jonay Sosa (sredina) v družbi Publicisovi ... Tomašek (levo), Drago Mlakar (desno)

Qui ha fretta il cantautore spagnolo Jonay Sosa, autore dell'interessante progetto "Idejes for Fuel" (Idejes for Fuel). Nell'ambito del progetto, nel giugno 2014 ha intrapreso un viaggio attraverso l'Europa con il suo furgone, trasportandolo da un'agenzia pubblicitaria all'altra. Finora ha scambiato le sue nuove idee con carburante in 16 agenzie di 12 paesi e il suo furgone bianco è attualmente parcheggiato all'indirizzo dell'agenzia pubblicitaria Publicis Groupe Slovenia

Jonay Sosa je tekstopisec iz Španije, se je v sklopu projekta Ideas for fuel podal na zanimivo pot nadgrajevanja osebnih in poslovnih izkušenj. Pri tem je združil ljubezen do svojega dela v oglaševanju ter potovanj in spoznavanja novih ljudi. S svojim kombijem, v katerem tudi prebiva in ustvarja, se podal na pot, na kateri obiskuje najbolj prodorne evropske agencije. 12.794 km dolga pot ga je doslej vodila po 12-ih državah E 16-ih agencijah. Priporočila agencij, ki jih je predhodno obiskal v regiji zahodne Evrope, so ga pripeljala tudi v Slovenijo, kjer je za dva tedna moči združil z agencijami Publicis, Saatchi&Saatchi in Leo Burnett, ki sodijo pod okrilje Publicis Groupe Slovenija.

Jonay Sosa (na sredini) v druzbi publicisovih kreativcev.
Jonay Sosa (na sredini) v druzbi publicisovih kreativcev.

Potovanje je Jonayev osebni in hkrati karierni projekt, ki mu omogoča, da nadgrajuje svoje izkušnje kot tekstopisec, medtem ko raziskuje načine oglaševanja in marketinškega komuniciranja v različnih državah. Njegov moto, s katerim v lokalna okolja vnaša dodatno svežino, se glasi: »If you get stuck, I go with the truck!« V zameno za »rezervoar goriva« agencije tako za omejen čas dobijo tekstopisca, ki je visoko motiviran in neobremenjen s pogledi poslovnega okolja ali pričakovanji naročnikov.

Za Jonayem Soso je sicer že bogata in plodna kariera, saj je sedem let delal v agencijah Saatchi & Saatchi in Delcampo Saatchi & Saatchi ter drugih prodornih oglaševalcih. Pri delu se je kalil v številnih državah in različnih kulturnih okoljih, pri čemer je sodeloval tudi s prepoznavnimi klienti, kot so Toyota, P&G, Sony in drugi. Za svoje delo je prejel več uglednih nagrad na kreativnih festivalih, med katerimi še posebej izstopajo dvakratna uvrstitev med finaliste festivala kreativnosti Kanski Levi (print finalist za naročnika Sony in Olay), zlato odličje na London International Awards, nagrade na festivalu El Sol, španskem D&AD ter druga priznanja.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
ideasforfuel.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.