FBピクセル

ポルシェ 718 ケイマン GT4 RS: ポルシェの最高の組み合わせ

POrsche Cayman GT4 RS; Foto: newsroom.porsche.com

ポルシェ 718 ケイマン GT4 RS は、強力なエンジン、外科的に正確なシャーシ、コンパクトで機敏なシャーシの最良の組み合わせの 1 つを表しています。

Bistvo novega Porsche 718 Cayman GT4 RS je seveda v njegovem motorju. Poganja ga 4.0リットル atmosferski 6気筒500馬力449 Nm navora, ki se vrti do 9.000 obratov v minuti. Motor je sicer že znan, saj je vzet iz modela 911 GT3, v katerem ima sicer nekoliko več konjskih moči in malenkost več navora. Če primerjamo motor, ki se nahaja v modelu Cayman GT4, kaj hitro ugotovimo, da le ta ni vzet iz modela 911 GT3, ima ʺleʺ 420 konjskih moči in se vrti ʺzgoljʺ do 8.000 obratov v minuti.

Porsche 718 Cayman GT4 RS je presneto hiter. Pospeševanje od 0100km/h traja zgolj 3.4秒, kar je za 0,5 sekunde hitreje od modela Cayman GT4. Kazalec za hitrost pri Caymanu GT4 RS se ustavi pri 315km/h. Za krog po priljubljenem nemškem dirkališču Nürburgring, potrebuje 7分4,5 sekund in je pri tem za skoraj 24 sekund hitrejši od svojega ʺšibkejšegaʺ rivala in le za nekaj sekund počasnejši od mogočnega 911 GT3.

Foto: porsche.com

Poleg motorja, je za doseganje vrtoglavih hitrosti pomembna tudi teža. Porschejevim inženirjem je uspelo ʺshujšatiʺ Caymana GT4 RS za 35 kilogramov. Zahvala gre predvsem ogljikovim vlaknom, lahkem zadnjem steklu in lažjih vratih, rezultat pa je športni avtomobil, ki tehta vsega 1.464 kilogramov. Če bi to prenesli v razmerje med težo in močjo, bi to pomenilo, da mora vsak ʺkonjʺ Caymana GT4 RS nositi slabe 3 kilograme teže. Vsa moč Caymana bi bila zaman, če le te ne bi učinkovito speljali do koles in posledično na cesto. GT4 RS je na voljo zgolj s 7速 dvosklopčnim samodejnim menjalnikom, ki prenaša moč na 最後のもの カップル koles. V primerjavi s Caymanom GT4 leži nekoliko bližje cestišču in ima prilagodljivo športno nastavljeno podvozje. Tokrat je tudi prvič, da boste na katerem izmed Caymanov našli kolesa s centralno matico.

Foto: porsche.com

Za dodatno aerodinamiko skrbi zajeten zadnji usmernik zraka, ki je hkrati tudi očitna oblikovalska razlika z modelom Cayman GT4. Poleg zadnjega usmernika je avtomobil poln drugih aerodinamičnih dodatkov, ki priskrbijo za 25% večjo silo (za primerjavo zopet Cayman GT4), ki vleče avtomobil k tlom. Za kupce strupenega Porsche Cayman GT4 RS so pri ポルシェデザイン pripravili celo ročne ure, katerih navdih sta 形状容量 najhitrejšega med Caymani.

詳しくは

ポルシェ

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。