fbpx

Porsche 718 Cayman GT4 RS: najboljša Porsche kombinacija

POrsche Cayman GT4 RS; Foto: newsroom.porsche.com

Porsche 718 Cayman GT4 RS predstavlja eno izmed najboljših kombinacij zmogljivega motorja, kirurško natančnega podvozja in kompaktne okretne šasije.

Bistvo novega Porsche 718 Cayman GT4 RS je seveda v njegovem motorju. Poganja ga 4,0-litrski atmosferski 6-valjnik s 500 konjskimi močmi in 449 Nm navora, ki se vrti do 9.000 obratov v minuti. Motor je sicer že znan, saj je vzet iz modela 911 GT3, v katerem ima sicer nekoliko več konjskih moči in malenkost več navora. Če primerjamo motor, ki se nahaja v modelu Cayman GT4, kaj hitro ugotovimo, da le ta ni vzet iz modela 911 GT3, ima ʺleʺ 420 konjskih moči in se vrti ʺzgoljʺ do 8.000 obratov v minuti.

Porsche 718 Cayman GT4 RS je presneto hiter. Pospeševanje od 0 do 100 km/h traja zgolj 3,4 sekunde, kar je za 0,5 sekunde hitreje od modela Cayman GT4. Kazalec za hitrost pri Caymanu GT4 RS se ustavi pri 315 km/h. Za krog po priljubljenem nemškem dirkališču Nürburgring, potrebuje 7 minut in 4,5 sekund in je pri tem za skoraj 24 sekund hitrejši od svojega ʺšibkejšegaʺ rivala in le za nekaj sekund počasnejši od mogočnega 911 GT3.

Foto: porsche.com

Poleg motorja, je za doseganje vrtoglavih hitrosti pomembna tudi teža. Porschejevim inženirjem je uspelo ʺshujšatiʺ Caymana GT4 RS za 35 kilogramov. Zahvala gre predvsem ogljikovim vlaknom, lahkem zadnjem steklu in lažjih vratih, rezultat pa je športni avtomobil, ki tehta vsega 1.464 kilogramov. Če bi to prenesli v razmerje med težo in močjo, bi to pomenilo, da mora vsak ʺkonjʺ Caymana GT4 RS nositi slabe 3 kilograme teže. Vsa moč Caymana bi bila zaman, če le te ne bi učinkovito speljali do koles in posledično na cesto. GT4 RS je na voljo zgolj s 7-stopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom, ki prenaša moč na zadnji par koles. V primerjavi s Caymanom GT4 leži nekoliko bližje cestišču in ima prilagodljivo športno nastavljeno podvozje. Tokrat je tudi prvič, da boste na katerem izmed Caymanov našli kolesa s centralno matico.

Foto: porsche.com

Za dodatno aerodinamiko skrbi zajeten zadnji usmernik zraka, ki je hkrati tudi očitna oblikovalska razlika z modelom Cayman GT4. Poleg zadnjega usmernika je avtomobil poln drugih aerodinamičnih dodatkov, ki priskrbijo za 25% večjo silo (za primerjavo zopet Cayman GT4), ki vleče avtomobil k tlom. Za kupce strupenega Porsche Cayman GT4 RS so pri Porsche Design pripravili celo ročne ure, katerih navdih sta oblika in zmogljivost najhitrejšega med Caymani.

Dodatne Informacije

porsche.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!