Porsche je z modelom 911 GT3 RS dodobra zabrisal mejo med dirkalnikom in cestnim avtomobilom, kar mu je uspelo s kombinacijo moči, izboljšane aerodinamike in redukcije v teži, s čimer hodi po tanki meji legalnega, a se še lahko uporablja na javnih cestah. Predstavil se je na 85. ženevskem avtosalonu, kamor se je preselil s steze v Nürburgringu, kjer se je podpisal pod najboljši Porschejev čas, 7 minut 29 sekund.
Porscheju 911 GT3 RS je na račun tehnologije in izgube 10-ih kilogramov glede na predhodnika, uspelo še nekoliko bolj zabrisati mejo med dirkalnikom in cestnim avtomobilom. Poglejmo podrobneje. Obuli so ga v 20 in 21-colska kolesa (265/35 ZR 20, 325/30 ZR), mu izboljšali aerodinamiko in težišče, izpopolnili sistem upravljanja in ga oblekli v lahek a trpežen dizajn (streha iz マグネシウム; pri manjši teži so velik delež odigrala カーボンファイバー, razpršena po raznih ”oddelkih” avtomobila).
続きを読む: Omejena serija porsche 911 GTS Club Coupe ob 60. obletnici
Pod pokrovom ”brbota” 4.0-litrski motor s ”six-packom” cilindrov in 500 konji (368 kW). Od 0-100 km/h se pomudi vsega 3.3秒, še dodatnih 7,6 pa si jih vzame, da doseže 200 km/h. Za prenos moči so zaposlili PDK samodejni menjalnik. Porsche je delal tudi na zavorah in 911 GT3 RS opremil z zavornimi diski 380 mm, ki so učinkovitejši, ter povezljivosti- aplikacija Porsche Track Precision. In čeprav je pri takem avtomobilu vprašati po porabi enako, kot žensko po letih, mu ni treba prav nič skrivati. Povprečna poraba je namreč ”le” 12.7 litra na 100 km. Kljub moderni notranjosti ta ostaja športnega duha.
ギャラリー:
詳しくは:
www.ポルシェ.com